Liten update kommer här då, Still Alive!

Helgen efter Warped Tour blev det inget Philadelphia tyvärr, orkar inte gå in på detalj och vill heller inte skriva det här men jag tog fortfarande min semesterdag så jag fick en långhelg med Chris, ändå en härlig helg och på lördagen gick vi på en liten fair och såg på demolitian derby, haha redneck men så väldigt kul hade vi, gick med ett annat par vi  känner 🙂 Lite festande och så annars den helgen.

Veckan där rullade på som vanligt, sen var det helg igen och så klart åkte jag till Chris, vi tog det mest lugnt den helgen, lite festande på lördagen. Sen var det en ny vecka igen, hatar alltid söndagar när jag måste säga hejdå till Chris och åka hem och vänta ÄNDA TILL onsdag för att träffa honom igen hehe.

Nu i helgen dårå så kom Chris bror+tjej och kusin+familj på besök. Dem åkte till Kings Dominion på fredagen så jag åt middag med Jen och Chris och vi gick på Fridays after Five på Downtown mall med livemusik i några timmar, mysigt! Vi åkte hem till kompisar till Jen och Chris och sen när dem åkte så åkte jag till Starbucks ett litet tag och sen till Chris föräldrar hus när dem alla hade kommit hem. Några vinflaskor senare satt alla runt bordet och snackade och kan verkligen säga att han har en härlig familj! Så himla sköna och roliga 😀

På lördagen åt vi sen frukost och sen åkte vi alla utom de 2 barnen och Chris föräldrar till ett ciderställe dem ville till, fick en liten tur runt där, hette Bold Rock, najs ställe 🙂 Sen till Blue Mountain Brewery för att äta sen lunch, gott var det där!! Satt där några timmar och sen körde jag själv hem för det var jobbdags för mig.  Jen och Chris kom hem efter mig så när dem kom hem var det bad för James och sen läggdags, inte så mycket jobb. Jen och Chris kom hem igen runt 10.30pm och då körde jag in till Cville igen. Dem satt och kolla film några av dem när jag kom, Chris inklusive där så slog mig ner där och efter det gick vi o la oss. Helgerna är så himla viktiga nu, speciellt med så få kvar plus att jag är så van att få sova i Chris armar på helgerna så utan det skulle va hemskt. Söndag åkte hans familj hem tidigt och vi tog det lugnt resten av dagen. Åt massa.. (onyttigt) i helgen hahaha.

Det var vad som hänt på sista tiden! Imorrn är det exakt 4 veckor tills jag lämnar landet och påbörjar min resa hem. Imorrn har jag även varit här exakt 1 år!! O_O Det är så sjukt, kan inte förstå att jag varit borta så länge!! Jag längtar hem men jag vill inte lämna alla här och SPECIELLT  INTE Chris..

