Som rubriken säger, mindre än 8 veckor tills jag är hemma i Sverige, kan ni tro det?! Inte jag, kan inte förstå att jag varit borta så länge redan..

Senaste veckorna har varit ganska så normala, hunnit med några utekvällar med pojkvännen o det är med honom jag spenderar mina helger med, har börjat umgås lite med en vän till Chris o hans flickvän, lite kul att ha ett par man umgås med 😀

photo(7) photo(5) photo(6) photo(9) photo(3) summer vibeLuisa hade sin födelsedag häromdagen också, så det firades med middag på en restaurang o sen utgång 🙂

Har haft ryggproblem på sista tiden o det har bara fått mig att bryta ihop för jag är rädd att det ska allvarligt o kosta massa pengar o min försäkring är konstig o inte många som tar den, utan måste betala det själv o sen skicka in claim. Gick till en kiropraktiker förra helgen o han sa att det var muskelknutor som varit där länge vilket troligen har skapat en inflammation eller nått där den muskeln fäster, så det gäller att massera ut den, men jag har slutat gå där för känner inte riktigt för att betala 75 dollar för varje besök, försäkring täcker inte det så går på massage istället vilket är längre plus billigare! Så mycket skönare också 😉 Igår fick jag ryggmassage o jag visste inte att min rygg var i stort sett f*cked up hahaha. När hon tryckte i övre ryggen var det muskelknuta efter muskelknuta efter muskelknuta osv. Muskelknutor ÖVERALLT! Mina höfter o rygg är mycket stelare än vad dem ska va, alltså har väldigt mycket tension.Har ”mommyhip” haha, stelare på den sidan jag alltid bär James på. Musklerna i nedre ryggen är förmodligen mycket kortare än i övre ryggen också o därför känner mig ofta trött i ryggen när jag inte borde. Så ja, massa problem.. Har fått stretchövningar och ska nog gå nästa vecka igen.

Annars är det inte så mycket spännande som hänt. Men imorrn händer det lite! Jag åker äntligen till New York igen!! Träffa Josefin som åkte samtidigt som mig som au pair o vi ska gå på WARPED TOUR, jag är såååå exalterad!! A dream come true!! 😀 Är där till söndag, då åker jag hem igen, sen blir det även en kort veckan nästa vecka för nästa fredag åker jag med Chris till Philly! 😀 Ska bo i hans släkts lake house o åker in till Philly o kommer kanske träffa lite peeps han känner där uppe 🙂

Något jag upplevt som jag glömde, 4th of July! Det var coolt att uppleva, var hos en kompis till Chris(värdpappa) o det mat o dryck i mängder. Hängde där, åkte in till stan, Harrisonburg gick runt lite där, massa stånd o grejer för dagen.  Vid 6pm var det paraden så vi hade stolar vid vägen o satt där o kolla, James var däckad vid paraden, otroligt att han sov igen alla tutor o oljud.Blev dock inga fyrverkerier för min rygg började göra så himla ont s vi åkte hem, så de blev NY fyrverkerier på tv:n bara.

Nu är ryggen bättre i alla fall o jag hoppas att de håller sig så min weekend i NY! 😀

Det var väl en kort uppdatering om vad som hänt lite, livet bara flyter på här o jag kan inte förstå att det är så lite tid kvar tills jag är hemma igen o jag fasar verkligen för att behöva säga hejdå, speciellt till min kära pojkvän här, kommer inte va lätt..

 

