Förra veckan rullade på som vanligt, jobbade alla dagar mina vanliga tider. I fredags åkte jag till Chris, vi gick o åt mexikanskt, muuums! Älskar Quesadilla Rellena haha 😀 Sen blev de bio, Fast & Furious 6 o den var GRYMT bra!! Jag är ju ett stort fan av dem filmerna o den här gjorde mig inte besviken 😉 kommer ju en till nu!!!

Jag spenderade natten hos Chris, vi var bara hemma resten av kvällen o tog det lugnt o hade det mysigt 🙂

photo-13 photo-14

Lördagen, vi åkte till Waffle House för frukost o gud vad gott!! Vi beställde varsin Allstar meny haha, en våffla med jordgubbar, bacon, sausage, scrambled eggs, toast o ”stekt potatis”. Gott o mätta blev vi! Körde till Ivy Creek o gick runt där på spår i skogen, mysigt!

photo-11 photo-10

Vi köpte sen en begagnad golfklubba o golfbollar o sköt de från hans backyard, han har stor mark så vi kunde bara skjuta, awesome! Sen dags för mig att köra hem. Kom hem runt 5pm o började jobba direkt, efter 2 timmar var det läggdags för James o lite efter 8 kom dem hem igen. Tog det lugnt resten av kvällen.

Söndagmorgon blir jag väckt, frukosten stod på bordet så upp o åt. Chris behövde jobba o Jen skulle på något event så jag var hemma själv ett tag, passade på att sola som vanligt när solen var framme 😉 Runt 2 kom Jen hem och vi åkte sen till Lake houset. Där var vi fram till måndag eftermiddag då måndagen här va en helgdag, Memorial Day, för att hedra alla som ”kämpar” för det här landet, alltså all ”militär” typ. Blev inte ut i vattnet dock för det hade blivit kallare, men jag solade lite;)

När vi kom hem runt 5pm tog jag Chris’ bil o åkte o träffade Chris, har gulligaste pojkvännen kan jag säga. När jag kom dit så hade han gjort brownies åt mig!! Jag har en svaghet för godis o kakor i stort sett o jag älskar brownies o säger ofta att jag e sugen på brownies så dem väntade i ugnen när jag kom, tyckte de va jättegulligt 😀 Vi åt sen middag o tog det lugnt o såg filmen ”No strings Attached”, bra film! Sen dags för mig att köra hem o idag har jag jobbat som vanligt 🙂

