Tiden har flugit iväg som vanligt. Förra fredagen skulle Jen åkt till Lake houset så jag skulle varit själv hemma men hon ändrade sig till att åka på lördagen. Fredagskvällen åkte jag o installerade carseat i Chris’ bil som jag kör med James ibland. Jag gjorde lite småärenden, åkte till Target o några affärer där i närheten, blev bland annat ett par nya shorts.

Tog det lugnt hemma resten av kvällen, gick o la mig ganska så tidigt. Upp tidigt på lördagsmorgon o mötte Luisa vid Chris’ hus då vi lämnade hennes bil där för vi skulle dit där sen på kvällen o hon får inte köra den bilen över bergen till mig. Så jag hämtade henne o sen körde vi till Harrisonburg. Gick till Farmers market o köpte jättegod frukost typ ”bread, sausage, egg and cheese” sjuuukt gott! Sen gick vi till ett café  i Harrisonburg som heter The Dodge, najs ställe. Köpte kaffe där o satt där ett tag. Vid 11 gick vi till tattoo stället jag skaffat mina för att boka tid till Luisa.

Sen åkte vi hem, vi stannade till vid Target snabbt, köpte ett par skor jag hade blivit kär i dagen innan, o även chips o sour cream till dippa, mums! Hem till mig o vi va själva hemma, skönt. Tog det lugnt, kollade på Eurovision Song Contest på datan, var ju tvungen 😉 haha.  Sen gjorde vi oss i ordning, åkte in till Cville, åt på Chipotle, körde förbi några vänner o hämtade Luisas bankkort o ID. Sen hem till Chris där vi pregama med Chris o hans roommate Carl. O sen gick vi ut till M&M för kvällen. Hade riktigt kul! Vid 2 stängde dem, runt 3am kom vi iväg o Mikiah körde oss alla hem till Chris, somnade runt 4 kanske.

IMG-20130524-WA0001 photo-5 photo-3 photo-2

Söndagen tog vi det bara lugnt hos Chris, chillade. Vi gick på bio o såg Iron Man 3 som var sjukt bra!! Go see it! hehe 😀 Åkte hem tidig kväll o gick o la mig nästan direkt när jag kom hem!

photo-7

