Då var det en ny vecka ja!

Tiden flyger iväg. I fredags hade jag mitt au pair möte, men min area director kunde inte komma  men ville att vi tjejer skulle ses ändå. Vårt möte var på Fridays after 5 som är ett ställe på downtown mall där dem har livemusik mellan 6-8 ungefär. Jag tycker nästan det e lite jobbigt att va med andra au pairer ibland, jag känner mig taskig men jag har så himla svårt att förstå deras engelska ibland så det e sjukt!!

DSC_1833Lite efter 7 kom Chris, hämtade mig, körde mig till min bil o vi sågs vid hans hus sen då han hade beställt pizza o hämtat upp den på vägen också, muuums!! Jag var där till ungefär 10 o sen åkte jag hem.

Lördagmorgon, åt jag o min värdfamilj frukost tillsammans, sen gjorde jag o Jen oss iordning o åkte till Lake houset. När vi kom dit var ju Rick o Laura där såklart o kort efter åkte vi till Tim’s för lunch, en restaurang nära. Härligt väder var det o vi satt ute o åt! Sen blev det tillbaks till lake houset, tog det lugnt ett litet tag o sen tog Rick o Laura med mig ut med båten, Laura wakeboarda o ja med, såååå härligt!!! Kom upp direkt även om det var ett några månader sen sista hehe. När vi kom tillbaks hade James tagit sin nap så Jen kunde åka ut också så wakesurfa, ja hade tänkt göra det också, men var för trött efter wakeboarding xD Fick ha en wetsuit på mig när jag wakeboarda, kul att ha testat det! Men vattnet var inte allt för kallt, var 74 grader ändå! Vilket är runt 21 grader tror jag. Efter det börjades det med middagen o Chris kom runt 6.30pm för han behövde jobba under dagen. Vi åt middag, sen kollade vi lite tv o sen var det sängen!

På morgonen när jag vaknade var frukosten nästan klar. Tog sen en dusch o sen tog jag Chris’ bil o Jen o Chris i Jen’s bil, dem körde hem o ja körde o träffade pojkvännen min 🙂 Kom hem på kvällen, hyrde film, tog det lugnt o sen sängen..

Något jag glömt att meddela här är att jag har flyg hem bokat o allt nu!! Sjuuukt, att veta när exakt jag e hemma i Sverige..

DSC_1811Något som kommer bli svårt är att packa när det är dags xD haha, min garderob har växt enormt mycket!!

Beginning:

IMGP1373Now:

DSC_1832Haha lite mer full tycker jag! 😛

