Jag lever än!

Hade nästan 2 veckor med min familj o de va helt underbart att träffa dem igen!! Dock hade vi oturen att efter att Jen, Chris o James hade haft stomach flu här o blivit friska så blev min syrra sjuk o sen min pappa sjuk så 2 dagar gick då vi inte va hela familjen tillsammans när vi var iväg. Men sen blev dem friska! Lite senare blev även Jen’s mamma Laura o Jen’s sysrter Steph sjuka o sen Chris’ mamma också xD Men jag klarade mig trots att jag var runt sjuk människor mest! Bra kropp ja har haha 😀

Gjorde en hel del med dem i alla fall men tänkte ta det mer sen när jag fått bilderna från min familj! 🙂

Lördagmorgon åkte dem mot DC för att flyga hem i alla fall. Jag åkte med Jen o James till Farmer’s market, Chris jobbade.

Kan väl delge här på bloggen nu också, kommer bli lite svårt att skriva vad jag gör ibland annars. Plus det är väl lite mer officiellt nu. Jag har gått o träffat en kille här, inte något jag ville egentligen, kommer göra det mycket svårare att åka hem, men vad gör man när man träffar någon man gillar? haha. Han heter Chris som min värdpappa så lite förrvirrande ibland xD Han fick i alla fall träffa min familj när dem var här över lunch, o han va såå nervös vilket var gulligt tyckte jag 🙂 Men han var godkänd av min familj haha 😉 I lördags träffade han då även min värdfamilj för han kom o hämtade mig. Han var nervös då också o han tycker min värdpappa e lite läskig haha. Sött! Spenderade lördagen hos Chris då, han hade egentligen tänkt jobba några timmar under kvällen/natten (han äger ett taxibolag plus ett annat nystartat litet företag men orkar inte gå in på det men det e också mycket kväll/natt jobb) men han skippade att jobba för att va med mig, hihi 🙂 Sov där o vi njöt av vädret på söndagen.

Ända sen i lördags har vädret helt plötsligt blivit AWESOME!! 25 grader eller mer har det varit hela veckan o solat varje dag när James tagit naps 😀 brännan börjar sakta men säkert komma tillbaka 😉 Annars har denna veckan varit som vanlig med jobb, igår åkte jag in till Cville o träffade Chris. Idag jobbade jag bara halvdag o jobbar kväll nu så Jen o Chris kunde gå ut på dejt 🙂

Något annat nytt, jag har varit i det här stora landet i över 8 månader nu!! Hur sjukt är inte det?!! Kan verkligen inte fatta det att jag varit här så länge!

Nu ska jag återgå till tv:n i alla fall o ta det lite lugnt. Får se när nästa inlägg blir 😉

Picture0332

