Ännu en helg har flugit förbi som bara den! I lördags gick jag upp tidigt, kl 7am för att träna, vid 9am begav jag mig mot Cville o stannade till vid post office. Vid 10 var ja vid Bodo’s bagels där mitt au pair möte va. För en gångs skull blev vi rätt många! Träffade en tjej som bor i Harrisonburg, inte allt för långt ftån mig ju! Hon var italiensk, så får träffa henne efter min familj varit här 🙂

Efter mitt au pair möte åkte jag upp till Harrisonburg för att få min andra tatuering här gjord, min sjätte totalt 😉 Riktigt nöjd!

image

Efter det begav jag mig hem, Pau kom kort efter i hämtade mig! Vi körde o käkade o efter det hem till henne. Fixade min utväxt o gjorde oss iordning. Vi körde sen till Chris där han hämtade oss o körde oss dit vi skulle. Skulle till en tjej, Delilah, som vi träffade för några veckor sen ute. Kom till hennes place, chillade där, riktigt roliga människor! Haha, hade lite pregame där. Den va hon schysst o körde oss till UVA, hon bodde lite utanför UVA-området. Dem skulle ut någon annanstans. Vi gick till Axels frat som hade fest, det va blackligt fest så neonfärger o vitt lyste väldigt. Va jättekul när vi kom för man hörde massa säga ”the swedes” haha, man bara whaaat, hur vet alla?? Kände inte ens igen hälften! Axel hittade oss sen o vi gick till Keegan o Kunal, två av hans roomate o Renée som även e Keegans flickvän. Har inte sett Renée på evigheter så när hon såg oss skrek hon o vi kramades o allt! Haha. Sen senare kom någon kille som vi sett några gånger där o snackade med oss, hans bror va där o ska transfer till UVA o han bror bara ”no way! You’re Swedish?! Ive never met any Swedish!” hahaha. Skitkul. Några shots med dem o ja fick ett halsband haha.
image

image

image

image

image

image

image

image
image

Lite innan ett blev det mot no 3. Gick dit o på vägen dit kommer Chris o kör förbi, han körde taxi den kvällen. Han stannade typ precis utanför där någon hade typ fest på Grandmarc o dem skrek ”swedes!” asså whaat?? Ingen ja kände igen o dem försökte få dit oss o kalla på oss, men vi hoppade in i taxin o fick skjuts till no 3 även om de inte va långt alls haha.
Kom till no 3 o träffade några andra au pairer, sen träffade vi Erik som e delvis svensk o Max. O sen en hel del andra också! Riktigt kul! Två bilder här som ja bara kopiera från facebook nu så därför dem e som dem e xD
image

image

Blev så klart Christians när allt stängde o såklart stöter ju på flera man känner som, Samir, Chase, Sloan m.fl.
image

image

Chris hämtade sen upp oss efter vi fått vår pizza o vi sov hos honom 🙂 Bra helg! 😀

