Då har jag ännu en gång inte bloggat på ett tag, har tröttnat på det.. xD

Men, i alla fall, förra helgen körde jag till DMV då ju men dem behöver ett papper från banken till exempel som det står min adress på som bevis på att jag bor i Virginia, så himla löjligt tycker jag, det står ju på mitt visum osv. Så det blev inget körkort..

Körde hem till Pau efter det o chillade i hennes rum medan hon jobbade, fick oannkakor o våfflor då hon gjorde lunch till barnen. Sen körde jag o hämtade min värdpappa Chris o han släppte sen av mig hos Pau igen. Jag o Pau tränade sen ihop när hon var off. På kvällen drog vi till Zander o pregame:a lite, sen skulle vi till en fest men när vi kom dit skulle dem dra till en annan redan, klockan va inte ens 11! Vi drog tbx till Zanders place med några extra folk ett litet tag o sen drog vi till festen både jag o Pau längtat till haha, rowingfesten!! Träffade Nick på vägen dit, en kille vi träffade i början av vårt festande förra året 😛 När vi kom dit var festen i fullgång dem har lite av ett ”podium” utanför deras hus som folk står på o dansar elr bara står o snackar där. När vi kom dit står några killar där uppe o skriker ”Sweden!” till oss haha, vi visste inte ens vilka de var xD Skitkul! Vi jobbade oss in i huset efter vi snackat med några o kom upp till andra våningen där vi ser bland annat Stephen o Ethan o folk ser oss o säger ”Sweden!” hahaha. Kommer in i rummet o hälsar på alla v känner, alla seniors hade denna kvällen typ 2-liter förpackning som man har till juice, mjölk etc. men de hade alla varsin drink i sina. Ethan hade druckit halva sin o han bara ”here you can have it!” haha. Vi gick ut på taket lite o snackade med folk där. Tydligen hade polisen kommit en gång så dem fick skruva ner musiken mer. Efter ett tag när vi varit där står vi utanför o Pau ser en polis o sen kom 4 till, så vi gick haha. Känns som dem är extra hårda mot crewhouset för det känns som dem alltid kommer dit men brukar inte se dem så ofta på andra fratparties..

IMG-20130304-WA0003 IMG-20130304-WA0004 IMG-20130304-WA0005

Aja, vi drog till The Corner, till no. 3 såklart! Där var en hel del folk, hängde där, gick ut till Virg bara för att snacka med Sam, bouncern där lite o då träffar vi på Chris, en kille vi träffar ute då o då. Han hade en rolig mössa som jag såklart var tvungen att prova 😉 haha. Vi åkte en runda med Chris (en annan, förvirrande med alla Chris vet haha), han har ett typ taxiföretag o han behövde köra denna kvällen så åkte en runda o sen släppte han av oss vid no. 3 igen. Då hade Ricky o några av hans vänner kommit dit, träffa på Samir haha. När det stängde blev det såklart  Christians! När vi ätit vår pizza hämta  Chris oss igen o vi åkte på efterfest med honom, dock inte på UVA, townies. Roliga va att där var några andra au pairer xD Haha, dem e lite äldre o vi umgås inte direkt med dem men ja vet en av dem o hon vinka typ när hon såg oss men dem andra kolla knappt på oss..? xD Vi var där ett tag, Paulina var väldigt trött sen så vi drog hem till Chris o crasha haha.

IMG-20130304-WA0007 normal night normal night4 normal night5 normal night6 normal night2 normal night3 normal night1

Morgonen vaknar vi o Chris gjorde frukost till oss o Carl hans roomate hade också kommit hem o en tjej dem kände va också där. Ägg, bacon o kanelbullar, mums! Kollade film o sen drog jag o Pau hem till henne, vila lite o sen körde hon körde hon hem mig 🙂

Förra veckan började vanligt, tisdag åkte jag in till Cville, skulle komma ordentligt med snö på onsdagen men det började tisdagkväll redan så när jag kommer till bergen snöar det som fan o dimmigt o allt, såg sådär 2 meter framför bilen! Det var inte det roligaste att köra i kan jag säga! Onsdag hade det kommit ordentligt med snö o både Jen o Chris jobb var stängda. Åt en stor, god frukost o runt 10am förlorade vi strömmen.

Vi tog det mest lugnt i huset hela dagen, Chris begav sig ut på äventyr för att se om något va öppet, till fots det vill säga, omöjligt att få ut bilen så mycket snö det var. Allt var stängt o strömmen kom aldrig tillbaks, inget internet eller något. Fick äta militärmat för första gången haha. Påsar som man värmer i en annan påse med hjälp av en gas. Helt okej mat haha. Kvällen var rolig ändå vi satt o snacka en hel del. Eftersom vi inte hade någon ström, så sov vi alla i Jen’s o Chris’ sovrum, jag o Jen i deras säng, Chris på golvet o James i sin pack and play. De hade en generator så vi hade ett element på i deras sovrum. Torsdagen, fortfarande utan ström men det snöade i alla fall inte o plogen hade varit här. Dock va Jen o Chris hemma denna dag också. Var mellan 10-15 grader i huset, kaaaallt! Gick över till grannarna några timmer för dem hade en fireplace. Vi åkte iväg o åt lunch i alla fall, det var möjligt denna dag 😛 Sov alla i Je’s o Chris’ sovrum denna natt också men mitt i natten väcker Chris mig o strömmen har kommit tillbaka så jag gick o sov i mitt rum igen förvirrad o nyvaken som jag va hade jag mumlat massa när han väckt mig haha xD

Fredagen var det som vanligt o jag jobbade. Var bara hemma på kvällen o tog det lugnt med Jen o Chris. Lördagen åkte jag, Pau o Monika en av de nyaste au pairerna till Harrisonburg, jag har nu en ny tid för en ny tatuering!! 😀 Vi åt även på Jack Browns, bästa hamburgarna någonsin alltså!! Körde sen hem till Pau, tog det lugnt där, Monika hade börjat må lite dåligt så hon åkte hem tråkigt nog. Jag o Pau åkte till mallet o shoppade lite, lite för mycket för somliga (mig det vill säga) haha.

Vi gick sen på bio, såg 21 & over, om ni inte sett den än, DO IT!! Seriöst den roligaste filmen jag har sett på länge, skrattade nästan hela filmen!! 😀

21_and_Over

Efter filmen gjorde vi oss iordning lite o drog ut i alla fall, det e dock spring break nu så de va rätt dött ute :/ Drog tidigare o crashade sen hos Chris. Dagen efter körde Pau mig hem rätt tidigt, jag skulle jobba. Vi hängde hos mig ett tag o vid 4 åkte Pau hem o jag började jobba kort efter 🙂

I måndags började jag med att träna igen, hade inte tränat på en vecka då på grund av snön o hade dessutom en förkylning igen.. Aja nu är jag igång igen!

Idag är det dessutom 13 DAGAR tills min familj kommer, wihoooo!!! Gud vad jag längtar!! 😀

??????????????

