Hejhej, Im still alive..

Vet att jag e dålig på att blogga.. Har faktiskt tröttnat på det lite men försöker ändå uppdatera nån gång i veckan o efter helgerna i alla fall.

Veckan har rullat på som vanligt i alla fall! Idag är det fredag, heeelg 😀

Inte många helger kvar med Pau nu, hon åker ju i början av mig. Har rääknat efter att vi har 6 helger kvar tillsammans, det e några till men då är någon av oss upptagna, så 6 stycken kvar ihop. Helt galet vad tiden går snabbt!!

Rätt gött, förra helgen när vi festade med Axel så snackade vi om Foxfield. Det är typ ett ställe där man har hästrace o sånt tror ja. Men på våren, slutet av april, åker i stort sett alla från  UVA dit o festar. Vi vill ju såklart dit o har funderat på hur vi ska ta oss dit för det ligger lite mitt ute i ingenstans haha. Men Axel sa vi kunde åka med deras buss, awesoome! Hoppas bara att ingen av oss jobbar 😉

Annars, i helgen har rowing-killarna sin sista fest för detta skolåret för sen börjar tävlingar o sånt för dem har ja förstått de som. Så det blir ju såklart stället vi festar i helgen 😉

Jag ska även ta mig till DMV imorrn så ja kan ta mitt förbannade amerikanska körkort haha. Lite nervös e jag, så rädd att jag sa faila xD Men det är ju betydligt lägre krav än i Sverige. Ett litet test på 20 frågor o du måste ha 18 rätt minst. Efter det ett körtest som är betydligt mindre än i Sverige också, plus med din egen bil. Även om detta låter som det borde gå snabbt så är DMV känt för att vara sååå långsamt här. Så jag förväntar mig inget annat än att vara där hela tiden dem har öppet imorrn vilket är 8-12. So wish me luck!

Hade tänkt mig ett kort inlägg men känns som jag bara babblar på alltid. Känns som jag har blivit så här men vet inte, blivit ännu mer snackig men jag vet inte, kanske bara jag själv som tycker det haha!

Hmm.. något annat intressant..? PÅ tisdag är det 3 VECKOR tills min familj kommer, kan inte fatta det!! Längtar så sjuuuuuukt mycket så det är inte sant!! Längtar tills jag får krama om dem ordentligt. På onsdag har jag dessutom varit här 7 månader!! Asså tiden går enormt snabbt!! Herregud, det innebär att det bara är 5 månader kvar..

Det var väl i stort sett allt jag hade att säga just nu, veckorna ser ju i stort sett likadana ut, jobbar samma tider o allt så 🙂 Just det, redan nästa söndag ställer vi om klockan här, skööönt. Våren börjar komma! Nästa helg är det sagt att vara runt 15 grader! yey 😀 Fast det kan ju alltid ändras men jag hoppas inte på det xD

Okej det blev ett låångt inlägg. Aja hoppas alla där hemma har det bra, saknar alla enormt mycket o bara längtar tills jag får krama alla igen även om jag älskar livet här 😛

