So another weekend has passed by quickly…

Helgen har flugit förbi i raketfart! I lördags då så chillade jag hemma under dagen bara, jobbade på min scrapbook, åt lunch på ‘Plaza Aztec, en mexikansk restaurang med min värdfamilj. Klockan 5pm började jag jobba, Jen o Chris skulle på konsert. Så lite efter 7pm sov James o vid 9pm kom Pau över. Skönt  med lite sällskap 🙂

När Jen o Chris kom hem åkte jag o Pau hem till henne o sov där. Hon körde sin värdfamilj till flygplatsen igår o vid 12pm körde vi o hämtade upp Monika, den nya tjejen o körde mot Richmond! Blev en hel del shopping, lite för mycket egentligen 😉 Vi åkte hemmåt runt 6pm o släppte av Monika, gullig tjej by the way 🙂 Jag o Pau åkte hem till henne o sen gick vi på bio, såg Safe Haven, sjuuuukt bra film!! 😀 Blev några tårar i slutet hihi.

Idag var jag ledig o Pau oxå eftersom hennes värdfamilj är borta. Vi tog en snabbrunda på mallet här o sen åkte vi hem till Chris, en kille som vi träffat ute på The Corner för att hänga lite, en townie, han går inte på UVA. Så vi chillade där o sen kom hans roomie hem, tydligen delvis svensk men kunde tyvärr ingen svenska haha. Vi hängde där i cirka 4 timmar o bara snacka om allt möjligt, riktigt trevligt. Lite kul hur man kan träffa någon så ute bara o sen bara träffas för att hänga, roliga killar i alla fall o skulle nog träffa dem i helgen igen 🙂 Kom hem nu ikväll runt 9.30pm.  Bra helg i alla fall! Nu är det jobb 4 dagar bara!

Tyvärr har jag inga bilder från helgen.. Aja, dags att sova för mig!

 

