Idag är det lördag dåja o för en gångs skull ska ja inte ut något denna helg. Lite tråkigt men ja behöver vila.. Fortfarande förkyld med hosta, cirka 1,5 vecka nu o har dessutom med stor sannolikhet fått bihåleinflammation.. Hatar detta o vill bara bli frisk!!!

I alla fall, veckan har varit en vanlig vecka, jobba som vanligt. Jag inhandlade lite till mitt scrapbook-album i veckan så kanske börjar med det idag.

Idag var jag, Jen, James o vår granne Jen på en farm här o köpte organic kött, då det är väldigt ovanligt att få tag på sånt här, där de inte ger sina djur hormoner eller något annat extra. Helt naturligt. Verkligen mysig väg dit, jag e van vid ”ute på landet” hemma eftersom vi bor utanför o så men de e typ en annan känsla här. De va massa farms på vägen dit o väldigt mycket hills o så ser man bergen som jag aldrig tröttnar på, bara älskar dem! Så som det ser ut bara, väldigt härligt!

Annars idag blir det bara att ta de lugnt, Jen, Chris o James ska iväg till något kalas senare men jag stannar hemma, känner inte riktigt för det, vill bara ta det lugnt o vila..

Picture0318

