Okej, dags för inlägget om helgen som vanligt 😉

I fredags efter jobbet, åkte jag med min värdfamilj till Chris’ föräldrar där hans bror med familj var på besök också. Vi åt middag o Pau kom o joinade också. När vi hade ätit drog vi till Pau, fixade oss o dog in mot UVA runt o va där runt 10pm. Mötte Ajamu o Arian vid Christians o gick tillsammans till en b-day party. Jared hette han som fyllt 21 o hade festen. När vi kom dit var det ett stort gäng folk, roliga var att det var bara killar än så länge xD hahaha, kände att vi fick lite blickar när vi e dem enda tjejerna där plus riktigt blonda 😉

Roliga var att när vi var på väg till festen står det ett gäng killar på andra sidan gatan o  när vi går förbi så alla bara stirrar i stort sett o följer oss med blicken. När vi kom till festen hörde Pau några nämna swedes xD Man undrar verkligen hur många som vet om oss o vad dem hört.. hahaha 😛

I alla fall, väl på festen så spelades det beer pong o allt. Vi snackade med Ajamu innan om hur bra vi var men att vi inte spelat på länge. Då går han runt o skryter om oss o sen måste vi spela, haha! Förlorade stort första matchen o andra matchen var jämn o förlorade precis.. Aja, gotta get back in to that game 😉 Vi snackade med en kille som va på festen som också jobbar på No. 3, Alex. Snackade med en del andra o sen så kände jag igen en kille men kunde inte komma ihåg var jag sett honom. Sen slog det mig! Då träffade jag o Frida honom o hans polare Halloween-weekend när vi va på Christians, kom på det för vi filmade då som vi alltid gör o har dem film hahah.

Vi drog vidare, då gick vi till Nik o Erik’s place. Erik är då den nya svensken vi träffat här. Dem hade en liten fest där så vi stannade till ett tag. Därefter drog vi till ännu en annan fest, i något hus jag knappt vet xD Där var festen igång men vi stannade inte så länge.

IMG-20130120-WA0009 IMG-20130120-WA0010

Vi drog till The Corner. Gick till 3. Både Justin o Kevin jobbade. Vi gick ut ett tag o gick o sa hej till Sam utanför Virginian. Sen var det dags att dra hem, var tvungna att åka hem tidigt då Pau började jobba morgonen därefter, men först a quick stop at McDonalds för lite nattmat, hihi. Direkt i säng när vi kom hem till henne!

Pau jobbade 8-12 den dagen o sen chillade vi ett tag i hennes rum bara. Vid 3 åkte vi mot JPJ-arenan för då var det dags bball-game!! UVA vs. FSU (Florida State University). Jag var så sjuuukt taggad!! Fick gratis-biljetter av Pau’s hostföräldrar ju! Ända bra platser, ganska högt upp. Sjukt vad det är en stor arena för att vara college-basket. Reglerna var lite annorlunda i collegebasketball men det var såå kul att se igen o kan säga att man blev ju sugen på att spela igen! Ännu bättre var att UVA vann med 56-36! Lite läskigt var dock att en spelare i FSU blev skadad o fick bäras ut på bår, hur vet jag dock inte..

IMG-20130120-WA0001

DSC_1514 DSC_1516 DSC_1517 DSC_1518 DSC_1521 DSC_1522 DSC_1523

I halvlek hade dem lite underhållning, då var det en kille som balanserade på olika typ rör eller vad man ska kalla det, sjukt var det! Vågade knappt titta, var rädd att han skulle trilla haha xD

DSC_1530

Efter matchen blev det käk, KFC o sen hem mot Pau! Båda tog en dusch o vi snackade med Samir att vi skulle till honom för pregame. Han e bra weird den killen men jäkligt härlig också xD Han bara skyller allt dåligt som hänt på oss o säger att hans roomies e sura på oss fast dem inte är det hahaha. Vi kom dit o hängde innan med han o Jon, plus Justin som kom senare. Därefter drog vi  mot The Corner, stannade utanför Trinity o snackade med Matt lite o en annan som jobbade där o sen gick vi mot 3. Nik kom till 3 o vi träffade även en massa andra vi kände. Roliga va att fortfarande vid typ 11.30 var det ganska så dött sen helt plötsligt var det packat! Träffade Ricky, Daisa o Paige också. Alltid kul!

Back at UVA 6

IMG-20130120-WA0003 IMG-20130120-WA0006 IMG-20130120-WA0007

När allt stängde gick vi mot Christians som vanligt! I kön ser jag Brent komma in, en av football-spelarna vi träffat innan. Kallar på honom o han kommer bort till oss. Asså det är helt sjukt vad stora football-spelare är, inte alla men i alla fall dem i defense o några andra också. Han är typ över 2 meter lång, jag känner mig verkligen liten bredvid honom o det är inte ofta xD Vi snackade med honom lite o tillslut fick vi vår pizza!

Back at UVA 5 Back at UVA 4 Back at UVA 2 Back at UVA 7 Back at UVA

Efter Christians gick vi till Samirs place igen, hängde där o efterfesta. Tydligen hade en av deras toaletter svämmat över, som vanligt skyllde Samir på oss haha xD Killen underifrån kom upp o sa att det läckte ner till honom, uh oh.. Samir försökte få tag på någon i alla fall men hade nog inge tur där. Några andra från lägenheten predvid där vi festat innan med lacrossekillarna, dem kom in en kort stund för dem hade blivit utelåsta haha.

Helt plötsligt går Samir sen runt i sina boxerkalsonger, basketlinne o Pau’s skinnnjacka medan vi spelar beer pong, hahaha asså jag dööööör. Den killen är störd xD Det var en jäkligt rolig syn!

Back at UVA 10 Back at UVA 3 Back at UVA 11

Vet inte när vi somna men det var säkert runt 5am eller nått. Vid 9 åkte vi hem till Pau för att sova lite till då hon började jobba vid 12.30. Själv sov  jag till 3pm hihi. Sååå skönt! Paulina var off vid 5 o sen körde vi o åt på Chipotle, muums! Därefter körde hon mig hem. Hade huset för mig själv tills idag då min värdfamilj var iväg hos vänner för helgen. Gött var det för jag kunde äntligen för första gången i stort sett sen jag lämnade Sverige dunka min egen musik!! AWESOME 😀

Det var den helgen o kan säga att det var så himla kul igen att träffa massa man känner igen!!

Just det något kul också som nästan alltid händer xD På fredagen när vi var i drive-thru på McDonalds då kollar tjejen på oss o frågar ”Y’all twins?” med södern dialekt också, hahahah. Dessutom på lördagen när vi stannade för att tanka innan vi drog till UVA sa killen som jobbade till Pau efter jag hade sagt något till henne vid dörren ”You and your sister going out tonight?”, haha! Asså jag förstår inte likheten!!! Enda lika är att vi har likadan klädstil o båda blonda, vi är inte lika! Haha, skulle aldrig fått höra det i Sverige men här får vi verkligen höra det HELA tiden, rätt kul! xD

