Idag blev jag väldigt lycklig när Jen kom hem!! När hon kom hem gav hon mig ett paket, ett paket från Sverige. Så ja tänkte bara ”vem har skickat till mig?”, visste ingen som hade skickat.. Sen ser jag att de e från bästa Frida!!! Åhh vad glad jag blev, var en födelsedagspresent! Ännu bättre var innehållet, då är det Marabou, Kexchoklad, Haribo nappar, dip-mix o taco-mix + ett kort (med High School Musical hahaha, bara något Frida skulle skicka xD). Det här var verkligen lycka, fy vad gott de va!! Har börjat på napparna o Marabou hihi. Det kommer inte finnas länge 😉 Det här va något jag behövde i alla fall o var en riktigt kul överraskning 😀

image

Just nu ligger Pau o sover, tar en nap. Blir trots allt utgång ikväll!! Hon ville först inte eftersom hon jobbar imorrn men hon ändra sig, yeeey. Så första festen för kvällen blir en bday party för en kille som fyllt 21, kommer bli kul! Vi ska möta Ajamu o gå dit med honom, tur de för ja hittar inte dit haha, de e förvirrande med alla lägenheter o skit på UVA xD

Blir nog en kul kväll! 😉

