Helgen flög förbi snabbt som vanligt! Men det var en riktigt rolig helg också!!

I fredags hade jag då mitt au pair meeting o vi var några stycken där, inte jättemånga. Vi åkte skridskor o de va rätt kul men efter att tag fick jag ont i mina fötter 😛 Jag lämnade det efter cirka en timme. Va ändå kul att åka skridskor o träffa de andra! Man kände sig grym på engelska som vanligt också haha 😉

150951_412954195448104_838686101_n 207655_487715814602960_1107400124_nEfter jag gick hämtade Pau upp mig, efter att ja fått vänta ett tag.. 😉 Vi körde o käkade på Taco Bell o sen drog vi till bion. Valde att se en film som hette ”Promised Land” med Matt Damon. Helt okej film men lite seg. Va i alla fall rätt gött för vi var dem enda i hela biosalongen xD Ingen annan såg filmen o kan säga att det e inte dem minsta salongerna 😛 Älskar även att man får sätta sig var man vill! Köpte den största popcorn o delade på o liten läsk.. Liten läsk var nästan en liter!!

IMG-20130113-WA0009 IMG-20130113-WA0010

Vi åkte in till UVA efter filmen för att se om det verkligen var ngt på gång eller om det inte hade börjat än 😉 Det var ganska så dött där så vi åkte hem till Pau. Chillade lite o sen somnade vi.

Lördagen åkte vi in till Barracksroad o ja köpte de snyggaste pumps!! Har dock ingen bild nu haha 😛 15 dollar kostade dem på rea, inte ens 100 spänn!! Vi käkade på en kina-buffé också o sen bar det av mot DC!

När vi kom fram checkade vi in på vårt hostel o tog en liten nap haha båda var riktigt trötta. Pau lyckades fickparkera i DC, så hon var tvungen att ta en bild på bilen 😉

IMG-20130113-WA0008

Efter det började vi göra oss iordning o vid ungefär 8pm blev vi hämtade av Nick o Altego (Nick). Körde till en restaurang o käkade middag, sjukt najs retaurang o dem bjöd oss på middagen också, så snällt! Vi gjorde något roligt också, vi besällde åt varandra utan att man visste vad man skulle få. Så Altego beställde åt Pau, Pau åt mig, jag åt Nick o Nick åt Altego. Roliga var att båda killarna fick pizza o jag o Pau fick lax, alla var nöjda 😉 haha.

IMG-20130113-WA0006IMG-20130113-WA0005

Efter middagen åkte vi till Nick o pregame lite. Fick dessutom höra flera av Altegos nya låtar som han nog ska släppa nästa månad snackar dem om. Så sjukt grym e han!!! Helt sinnes, han borde va mer känd asså! Fick även höra en av James låtar som också är riktigt duktig!! 😀 Känns så himla kul att vi träffa dem på nyår o nu får vi höra deras musik innan den släpps o allt, sjuuukt 😀

IMG-20130113-WA0002 IMG-20130113-WA0003

Vid ungefär midnatt åkte vi in till klubben, Ultrabar. Bästa va att vi kunde ställa oss i någon speciell kö typ för att dem kände en kille där. Sjuka va att det var typ aslång kö o gick bara förbi alla hihi 😀 Väl inne hängde vi in våra jackor o ut på dansgolvet. Var packat med folk!! Sjukt mycket folk. Vi hängde med Nick o Altego o där träffade vi James o  Altego’s andra manager Zach.. Vi hängde med dem o ut på dansgolvet sen tillbaka till dem sen ut igen, så kvällen såg ut typ xD

Lite efter 2am drog vi till Nick’s ställe o efterfesta lite in tidigt på morgonen haha. Blev att vi sov där också eftersom han bodde utanför DC så skulle taxi va dyrt o ingen kunde köra oss.. 😛 Så vi sov där o på morgonen körde dem oss till vårt hostel så vi kunde hämta våra saker o checka ut. Körde hem till Nick igen o Pau körde hennes bil dit också. Beställde pizza, muuuums! Chillade resten av dagen bara, jag åkte med Nick när han skulle rasta en kompis hundar. En av hundarna var nog den sötaste jag någonsin sett!! Mindre än en chihuahua trots att den var fullvuxen o såg ut som en pudel i utseende, ville inte lämna den 😦 haha!

Runt 6pm satte sig Pau o jag i bilen o påbörjade vår resa hemåt. Gjorde ett kort stopp på Donken o var hemma runt 9pm. Sängen i stort sett direkt så trött jag var xD

Var en riktigt rolig helg! Får se om vi träffar killarna i mars/april när dem kommer tillbaka från Skottland 🙂

