Så den här helgen var riktigt najs trots att det inte var så mycket festande 😉 hahah. I lördags jobbade jag då 12-6. Senare runt 9pm åkte jag iväg till Pau. Stannade först o köpte lite smått o gott som chips o dipp. När jag kom dit jobbade hon fortfarande men lite efter 11pm kom hon ner till rummet. Vi satte på en film, Limitless. Riktigt bra, dock somnade jag halvvägs in så trött jag var xD

På morgonen gjorde vi oss iordning o körde för att droppa av min bil hemma. In o sa hej snabbt. Chris bara ”so you guys really did just stay at Paulinas place?” Haha. Ja bara ”yeah you didn’t believe me??” hans svar, ”well you’re just such a partygirl” hahahah xD Lite kul tyckte jag, så han trodde inte ritkigt på att vi skulle stanna hos Pau för att vi festar så mycket, döör xD

Vi åkte iväg direkt sen i alla fall o det bar av mot IKEA!!! Wohoo, jag var jätteexalterad!! Tog cirka 2,5 timme dock var det jäkla trafik på I-95 så tog längre än normalt. Tillslut kom vi fram o lätt värt det! Första vi gjorde var att äta, ”Swedish meatballs” var det!! Köttbullar med brunsås, lingonsylt o potatis/broccoli-gratäng typ, normalt har dem potatismos men fick ingen den här gången 😦 I alla fall, vi gick sen en runda, kul att säga alla svenskA namnen på möbler bara haha. Folk måste ha tänkt vi var lite weird, gick runt o sa random namn, fast ja dem vet väl ändå inte eftersom det e svenska 😉

DSC_1376 DSC_1377 DSC_1378

Köpte inget där inne men utanför där dem säljer lite mad där jäklar 😉 Köpte en flaska julmust (som är uppdrucken redan hihi), 2 flaskor glögg, 2 påsar med russin o mandel till glöggen o ett paket lussebullar. MUUMS!! Ska äta lussebullarna o dricka glöggen imorrn e det tänkt med Jen o Chris 🙂

Till sist var vi tvugna att ta en bild med ”Hejdå” skylten vid utgången 😉

IMG-20121231-WA0000

Man inser inte hur mycket sånna här småsaker gör i ens vardag förrän man är utan dem. Seriöst det här var en av de bästa sakerna vi gjort på sista tiden, att få svenska köttbullar o bara befinna sig på IKEA o få köpte lite svensk var underbart! 😀

Stannade till vid Forever 21 snabbt innan vi åkte hem också o en kjol blev inköpt till ära för ikväll. Var ju tvungen att hitta något att ha på mig för nyår 😉

När vi kom hem var Jen iväg med andra mammor i sin mammagrupp o James sov. Chris var uppe o han hade sin kompis Mike över. Paulina stannaddde en liten stund till så vi satt o snacka med dem. Jättekul att höra deras historier från barndomen o från vår ålder, dem va värre än oss 😉 Haha.

