Okej så igår firade vi min födelsedag, en dag sent men whatever, vi sa det var min födelsedag igår till alla haha 😉

Så runt 8pm ar ja hos Paulina o hon hade fortfarande en hel kvar att göra men vid 9 kom vi iväg. Åkte till mallet för lite småsaker men dem stängde vid 9 så det enda vi gjorde var att stanna så Pau kunde käka. Vidare till UVA-området till Zander’s place. Chillade o pregame:a. Kollade lite sport o snackade haha. Zander spelade gitarr för oss, han e så sjukt grym både på att spela o sjunga!!

Sen bar det av mot The Corner där resten av kvällen/natten spenderades. Kom till 3 o Kevin var där bak o Justin jobbade inte men en annan kille som jobbar där kände igen oss o bara vifta in oss, awesome 😉 När det stängde blev det Christian’s så klart 😉 Sen Zander’s place igen där vi stannade för natten.

IMG-20121229-WA0000 IMG-20121229-WA0005 IMG-20121229-WA0006 IMG-20121229-WA0007

Imorse när vi vakna snöar det värst ute, klockan var 9am. Körde Pau hem o sen själv hem. Väl hemma gick jag direkt till min dator, äntligen fick jag skypa med gänget!! Sabina, Bea, Corre, Karro o Alex, riktigt kul!! Tråkigt nog blev det kort bara för jag behövde duscha o sen skulle dem käka osv. Men det var härligt att se dem!!

Idag jobbade jag cirka 12pm-6pm medan Jen o Chris var på dejt. James var på väldigt bra humör idag så det var riktigt härligt! Den där lille pojken asså, vet inte hur jag ska kunna lämna han efter ett år, hur jag ens ska kunna lämna de här underbara värdfamiljen o härliga Virginia. Det kommer bli tufft det vet jag redan nu!

Sen Chris o Jen kom hem har vi bara tagit det lugnt allihopa, chillat framför tv:n. Jag o Chris kom in i värsta diskussionen. Var jättekul, kommer inte ens ihåg hur vi kom in i det men vi snackade allmänt kort om stilen killar har på i Sverige o här i USA. Det saknar man, svenska stilen haha. Killar (inte alla men många) har ingen stil här xD Då sa chris att han tycker den svenska stilen är lite mer feminin o andra ord som ja inte säger 😉 Då reste jag lite på mig i soffan o skulle svara så han bara skratta ”look, look she’s ready to go!” (Go som i att börja argumentera). Inte exakt dem orden men i den stilen. Tyckte bara det var så himla kul att dem  bara ”oo vi får igång henne” haha xD Det var kul att diskutera det lite, vi har helt olika åsikter 😉

