Torsdagen..

Happy birthday to me! Happy birthday to me! Happy birthday dear meeee! Happy birthday to me!

Haha, you heard it! Igår var min födelsedag!! Blev 1 år äldre, hela 19 år nu. Kändes konstigt att inte ha familj o vänner här..

Onsdagkväll när det hade blivit midnatt i Sverige o officiellt min födelsedag där blev jag uppringd på Skype av mina föräldrar som sjöng för mig, blev lite rörd där o tårarna kom :’) saknar dem så!

Min födelsedag här var väldigt bra ändå! På morgonen åt vi frukost tillsammans, chorizo and eggs, mums! Jag fick även välja middagen vilket blev Chicken Alfredo, gooott. Plus Jen made a cake, chocolate cake! 😀 Vi hyrde även en film igår, Lawless som var riktigt bra! Var en bra födelsedag! 😀 Min present från min värdfamilj är in the making. Ett halsband som håller på att bli gjort så får det i januari 🙂

Fick många gratulation från folk hemma i Sverige men även vänner här i USA, så himla kul 🙂 Tråkigt att många av våra vänner är borta dock eftersom det är jullov :/

Aja, ikväll blir det utgång med några vänner som Pau plus några till! 🙂

Picture0264

