Etiketter

, , ,

Okej tar söndag och idag i ett inlägg nu 😛

Söndagen var Jen o hennes föräldrar plus James i kyrkan så jag chillade med Chris o senare när Pau vaknade kom hon också upp. Hade det trevligt, jag skypade med min familj o alla var i stort sett med i samtalet, haha.

Lite kul va att Sloan, skrev till mig på facebook, en tjej vi träffat på fester innan. Hon bara ”there’s a laxmas on wednesday, you guys should come!”, först o främst fattade vi inte vad laxmas va, men de e lacrosse-folkets christmas party. Sloan spelade innan men har precis slutat. Tråkigt nog kan vi ju inte gå ut mitt i veckan eftersom vi jobbar 😛 Men himla kul o bli inbjuden! Känns så sjukt overkligt egentligen när man tänker efter, jag är i USA, festar på college, blir inbjuden till evenemang där just för att man lärt känna så himla mycket folk där! Det var något jag hoppades på att få uppleva men trodde verkligen inte det skulle va så här, har det awesome! 😀 Ska nog träffa Sloan i helgen i alla fall!

När Jen o resten kom hem åkte vi ut o åt middag o sen åkte vi hem. Både jag, Pau o James sov i baksätet haha xD Pau chillade här resten av middagen o vi körde även iväg för lite frozen yoghurt 🙂 Vi kollade en film o sen åkte hon hem.

Idag har det varit en helt vanlig dag, James har varit lite småfussy men gått bra ändå. När Jen kom hem drog jag ut för en springtur, skööönt. Härligt var det o dessutom runt 15-20 grader idag 😉 Toppen!

Nyss ätit middag o jag försökte lära Jen o Chris ”Imse Vimse Spindel”, haha så himla kul när dem ska säga det xD Chris håller sig till melodin 😉 Jen vill lära sig det för James gillar svensk musik o det e kul för henne att lära sig det. Det är så himla kul, så fort jag sjunger något på svenska o James gråter eller skriker, blir tyst direkt när jag börjar sjunga! 🙂

Picture0239

