Kan verkligen inte fatta det.. 4 månader i USA idag vilket innebär 1/3 av mitt år har gått!!!

Tiden har flugit förbi och jag saknar alla där hemma enormt mycket men samtidigt har jag the time of my life här! Fortfarande bästa beslutet jag någonsin gjort och det här året kommer vara ett av de bästa åren i mitt liv! Kan säga att den här tiden har varit waaaaay better then my expectations!! Jag har vuxit som person o det har givit mig så mycket på bara den här tiden!!

Är verkligen obeskrivligt över hur tacksam jag är för allt och jag hoppas bara på 8 minst lika bra månader till! 😀

Säger bara om du funderar på att åka, ÅK!! Det är en fantastisk erfarenhet så länge man väljer familj efter magkänsla o inte efter vart dem bor osv.

Life is amazing right now!

Picture0235

Jag är fortfarande morgontrött så ursäkta för bilden, haha! Plus jag fick äntligen en liten James att somna på egen hand efter sådär 15 minuters skrik, det tar på krafterna.. xD

 

