Måndagen var här dåja.. Helgen har gått snabbt men har varit riktigt rolig.

I lördags då så jobbade jag som ni redan vet, Chris o jen kom hem runt 10pm o då stack jag till Pau. Hennes värdföräldrar kom hem lite efter att jag kommit dit, vi gjorde oss iordning snabbt o vi drog in mot UVA. Såg rätt dött ut där men vi hängde på No.3 på The Corner. Träffade några man kände o några nya också. Därefter blev det käk men den här gången på Qdoba o där träffade vi dessutom Will o Kyler, soccer-boys 😉 När vi var på väg ut därifrån såg vi Matt också. Sen blev det efterfest hos Ricky. Jag o Caleb, en kompis till Ricky, spelade beer pong mot 2 tjejer, vi vann 2 av 3 games, yeaaah 😉 Det var ingen jättelång kväll men jäkligt rolig var den! Tyvär blev det inga bilder från denna kvällen, hehe 😛

På söndagen åkte vi hem till Pau o sov sådär 2 timmar. Drog in till C’ville o åt på Chipotle. Sen bar det av mot Richmond! Tog lite över en timme dit o där väntade shopping! Blev inte så mycket dock, bara lite på Forever 21 o H&M för mig. Provade de snyggaste solglasögonen som jag blev förälskad i! Kostade 180 dollar 😦

Aja, vi käkade på Red Robin till middag o efter det väntade en bilresa hem. Var så sjukt härligt väder igår o har varit likadant idag plus ska va likadant imorrn åtminstone! Sol, klarblå himmel o runt 10-15 grader 😀 I like!

Något negativt med den här helgen dock är att jag blivit lite sjuk nu.. Min hosta har blivit värre, min hals dödar mig o kan knappt svälja så ont jag har, ena stunden fryser jag o andra svettas jag nästan.. Vill bara va frisk!!

