Okej i torsdags var Fridas sista dag i C’ville. När jag var off fixade jag det sista på albumet jag o Pau gjorde till henne o stack sen till henne. Hon blev väldigt glad för de 😀 Jag fick tre kassar med produkter av allt möjligt o en säck kläder av henne PLUS en Odd Molly- jacka! 😀 Allt som hon inte skulle ta med sig hem alltså 😛 Sen stack vi till Axel där han o hans roomates pregame innan the football game. Därefter gick vi mot stadion där matchen va. Precis utanför stannat Keegan o kommer efter med en t-shirt. Då delar dem ut gratis t-shirts till 2nd years. Vi gick dit med Axel o vi sa vi va 2nd years så fick också en tröja, yey! xD Stod sen i kö för att komma in i stadion. När vi kommer in delar dem ut små handdukar där det står UVA o Go Hoos o annat. Går till student section o hat platser. Sån jäkla stämning!! O alla snurrat sina handdukar runt i luften! Va skitkul, roligt med kvällsmatch också! Senare kom Renée också, kul! 😀 Gick sen till the hill o träffa några andra man kände o hade en jäkligt rolig kväll! Var dock tvungna att gå efter 3rd quarter, längsta vi orkat med haha! Börjar komma in i det med 😉

image

image

image

image

image

image

När vi gick, gick vi först fel o de slutade med att vi fick ta en taxi till bilen xD Sen kunde inte Pau komma in så då var Frida tvungen att får skjuts av mig så körde henne hem. Var inte helt säkert att Pau kunde köra Frida till bussen i DC på morgonen sen så det blev lite kaos men tack o lov löste det sig! Frida o jag sa hejdå, satt o kramma varandra o grät. Seriöst, en av de härligaste personer jag träffat i mitt liv o som jag blivit så nära vän med på så kort tid.. Blir annorlunda när man är i samma situation i ett annat land. Kommer sakna henne såå mycket! Jag grät i bilen hem o Frida grät när hon va hemma o vi messade när jag kom hem, haha. Vi ses om sådär 9 månader igen i alla fall! 😉

