Söndagen dåja! Efter vi vaknat o samlat ihop alla drog vi till Bodo’s Bagels, sjukt god dagen efter mat 😉 Träffar alltid någon man känner där också, haha. Satt där ett bra tag o drog oss sakta men säkert tillbaka till bilen.. Jag o Frida va lite störda på vägen dit o tillbaka, haha. Ingen nyhet dock xD

 

Bästa bilden på hela helgen e denna, hahahah…:

Åkte hem till Paulinas place sen o tog det lugnt. Jag o Frida somnar i Pau’s säng o Pau o Elvis åkte iväg för att handla lite. Vaknar upp vid typ 2pm o ja hade tänkt va hemma då. Snabbt som fan hoppar jag i bilen, en jäkla trafik också så klart.. Det som skulle ta 40 minuter tog en timme typ..

Kom tillslut hem, packade om, tvättade bort gårkvällens smink o sen hoppade ja in i bilen med Jen o James o påbörjade vår 3-timmars bilfärd upp till Jen’s föräldrars hus här i norra Virginia.

Åt middag med Steph, hennes kille Billy o hennes kompis Kim o snackade länge allihopa sen. Gick o la mig sent för ja kunde sov in idag, wohoo! Behövde inte jobba idag så sov till lite efter 9am. Vid cirka 11-12 stack vi till Tysons Corner, stort mall som är uppdelat i flera byggnader. Åt mexikansk lunch and did som shopping. Blev några inköp från Forever 21, Bath and Body Works och Sephora. Försöker spara lite pengar dock så inte så värst mycket blev det 😉

Idag kom Jen’s föräldrar tillbaka från lake houset för dem var lediga då det var Veterans Day idag vilket är till för att hedra alla soldater i krig i stort sett har jag fattat det som. De tog med sig pizza till middag o nu sitter jag här, snart redo för sängen!

