Bästa dagen på en helg då, lördag..

Börjar med att jag o Frida vaknar upp i frathuset vi sov i. Jag släppte av Frida hemma hos henne o jag behövde köra hem för jag skulle jobba några timmar. Så jag kom hem, tog en dusch o sen kom Steph också, Jen’s syrra. Så dem åkte iväg medan jag g hand om James o kom tillbaka efter några ärenden o sen åkte till en vingård. Kom tillbaka runt 5pm. james va jättegullig alla timmar så det va skönt. Vid ungefär 6pm komemr Jen’s föräldrar och vi åker iväg till en lite finare mexikansk restaurang för en middag. Det var ju Jen’s födelsedag! 😀 Väldigt trevligt! Lite efter 7pm är vi klara o då beger jag mig mot Pau’s place. Möte upp Pau, Pau’s kompis Elvira eller ”Elvis” som hon kallar och Frida o kör in till UVA. Hade förfest planerad men sen svarade inte han killen på ett tag. Väljer att parkera vid Samir för där finns alltid plats. Då hör vi någon skrika ”swedes!” Då är det en av lacrossekillarna i samma byggnad som Samir bor i men i annan lägenhet där o har typ pregame. Dem bara ”why don’t you come up”. Står fortfarande kvar där ute o hör någon säga något på svenska med brytning. Då är Dixon där också! haha. Han e störd men så jävla rolig xD Han bara ”Ja e så jävla trött” tänk er det med amerikansk brytning, lät så sjukt kul! Vi går upp dit o börjar förfesta lite där. En enda tjej som var där förutom vi, jäkligt rolig 😛 Hon ville få oss till hennes hus där dem hade fest. Men tillslut hörde han killen av sig, Will som vi skulle till o vi drog dit. Will o hans polare e soccer-players. Kul, festat med dem också 😉 Riktigt härliga människor! Jävligt rolig pregame o vi fick följa med till deras fest dem hade för soccer-team eller något..? 😛 Där träffade vi på Conner igen sen kvällen innan, haha! Stötte på en del andra man kände lite men sen drog vi vidare.

Jag tog kepsen o brillorna från två olika killar medan vi var på pregamen haha xD

Då ser vi att football-huset har fest så vi går in där en liten stund. När vi kommer dit är det först en kille som verkar känna oss som vi inte kommer ihåg först, då är det Conner’s polare sen kvällen innan haha xD Kommer in i huset, då står en av football-players, Luke, o smashar ett hål i väggen med sin knytnäve.. GALET! Såg flera hål i väggen sen från andra, haha. Hälsa på Brent, en annan football-kille o gick runt lite kort. Efter det drog vi till det stora Rocket-party som Sigma Phi hade. Jag o Frida blev så varma när vi sprang dit så vi stod bara ute ett tag 😛

När vi kom dit, sa killarna vid ”ingången”, ”girls come here, dont stand out there..” Liten stund senare släpper deom en stor ”raket” som dem byggt ner på marken bara. Tydligen något dem gör varje år på denna fest, sjukt..

Jag o Frida höll ihop o kom ifrån Elvis o Pau. Stod där ute o då skriker några killar på ett tag huset bredvid ”Sweden!”. Asså fattar inte hur dem kunde veta det uppe från ett tak på ett hus?! xD Vi bara ”Yeah!”. Så sa dem ”You know Nick Powers?” Hahah, hur vet dem det?! Vi känner honnom men inte träffat honom på länge förutom kort på en fest. Så sa dem att vi borde komma upp dit men vi ville till Virginian där vi visste Jordan, en med-student o Zeke o alla dem var. Så vi drog dit, kom först inte in för dem kunde inte släppa in mer folk då det var för fullt, men tillslut kom vi in! Fler skrev på Fridas amerikanska flagga. En grej hon ville göra som minne, tog med en amerikansk flagga ut både fredag o lördag som folk vi kände fick skriva på. Träffa massa människor som vanligt, dem spelade ”God Bless The USA” igen. Sen stod jag o Frida vid baren typ o jag börjar gråta, sen börjar Frida gråta o vi båda står med tårar rinnandes på våra kinder o folk bara ”Why are you crying?” ”Don’t cry!”. Tänkte bara att det var verkligen Frida’s sista festhelg här, hon åker om 4 dagar, på fredag. Hon är en av de härligaste mäniskorna jag träffat och kan inte fatta att jag bara har umgåtts med henne i 3 månader, att träffas across the Atlantic har bara gjort oss närmare vänner o förhoppningsvis vänner för livet 🙂 Kommer sakna henne enormt!

Inget mer sorgligt nu.. I alla fall, vi gick ut, grät av oss o gick tillbaks in. När dem stängde blev det Christians pizza såklart 😉 Och sluta med att vi gick med några polare o crasha på deras ställe 😛

