Dags för ett inlägg igen kanske.. Känner att det börjar dala på bloggfronten men man har väl tröttnat lite på det. Den tiden man har fri vill jag antingen bara slappa eller så spenderas den iväg. I alla fall, i fredags efter jobbet begav jag mig iväg för att inhandla lite mer till min o Fridas outfit för helgen. Köpte gula fotbollsstrumpor o öven korta tights som jag kunde ha under kjolen. Kom fram till Frida nån gång efter 7 tror jag o då började vi fixa oss i stort sett. Vi åkte sen till Axel, en av de svenska killarna på UVA. Pregame i hans lägenhet med hans polare Dylan o sen runt 11 tror jag vi stack. Först till ett frathus som skulle dela ut fake-pengar för hur bra halloweenoutfit vi hade men där va rätt så dött. Så vi var på väg till en annan men då gick vi förbi ett annat frathus som hade fest o ja o Frida kom på att vi varit där innan. Gick in där o festa lite. Sen messa vi med några danska killar som Frida helt random hittat på Instagram som var på UVA för tillfället. Så vi gick o mötte dem med Axel också o gick till ett annnat fratparty. Festa där, drog till The Corner, till barerna men då kom inte danskarna in så vi gick in själva. Träffade Samir så det blev några bilder 😉 Haha! Träffa även lite nya människor! Alltid kul, anar inte hur mycket folk man träffat under sin tid här 😀 Efter barerna drog vi tillbaka till fratparty o träffa danskarna igen, dem var 3 st + Axel. Där träffa vi en tjej som kunde svenska också!!

Danskarna skjutsade oss till The Corner sen när allt börja stänga för de bodde lite utanför o ja ville ha pizza! Haha, när vi kommer in på pizzerian e Samir o en del an dra vi känner där. Ställer oss i kö o snackar med folk där, helt plötsligt e Frida borta då har hon gått fram genom halva kön o ställt sig bara. Går bort till henne o frågar henne varför hon gått fram, hon bara ”pallar inte kön” haha xD Frågar killarna bakoom om det e okej att vi står där, dem bara ”No”, vi stod kvar ändå haha xD Sen blev det att vi stack till Zander’s lägenhet där han va o chillade, träffade hans rumskompisar också, dem har aldrig varit där när vi varit där. Så det var ju trevligt! Blev vårt sovställe för natten också 😛

