Lördagen dåja, vaknar upp i Zander o de andra killarna’s lägenhet. Jag o Frida sticker sen hem till henne men Zander får hjälpa oss till vår bil för vi hittar inte så bra xD

Kommer hem till Frida, käkar lite Marabou o tar en nap. Sen åkte vi in till Cville igen för Sweet Frog o lite ärenden. Frida köper lite avskedspresenter till sin värdfamilj nu när hon åker snart.. 😦 Var inne i en affär som hade lite svenskt smått o gott, blev helt lyckliga! 😀

Sen körde vi hem till Frida igen, just det, käkade på mallet också, kinamat mums! Gjorde oss iordning o tvättade vår outfit, den var väl inte i bästa skick från kvällen innan xD Åkte iväg till Axel igen o hade lite pregame. Axel hade bjudit oss på hans frat’s datingfunction, det är när alla i fraternityn tar med sig en dejt. Axel fick två 😉 När vi kom in till hans frat så några bara ”No way theres more of you” hahaha. Sen hade alla par varsin flaska med sprit, plus dem satte ihop alla med band så man satt ihop med sin partner. Jäklar vad dem hade laddat upp med blanddryck o massa.. Plus i hans frat kör dem beer pong med 20 muggar, dock spelade vi aldrig :/

Efter hans frat stack vi till en annan halloweenfest vi blivit inbjudna till men tror vi droppa in i några andra frats på vägen, hihi 😉 Det blev barerna sen denna kväll också o på något vis tappade vi bort Axel o ja o Frida tappade bort mig o hon har ingen telefon o hade inte mitt nummer.. Det här var när allt stängde, så jag ringde Zander som bodde närmast o jag kunde sova i deras lägenhet xD

Vet inte om jag någonsin sa det, men vi var i alla fall Superswedes!! haha o på lördagen var Axel de också! 😀

Omg, killen i kostym ovan var han Gangam style killen, hahah! xD

Söndagmorgon ringer Frida mig o berättar var hon. Möts upp vid bilen, köper lite onyttigt o drar hem till Frida o chillar. Sen åkte jag hem runt 3 för jag var tvungen att åka hem o göra mig iordning för min hostpappas mamma, Pam skulle få en surpriseparty. När vi kom dit hade mycket folk redan kommit, totalt skulle det va 90 pers. Vi åt förrät o sen släckte dem ner, Pam med familj kommer in o alla skriker ”SURPRISE!”. Hon blev verkligen överraskad o började gråta då o då! Kul att va med om något sånt också 😀

