Jag måste bara göra ett snabbt inlägg som bara säger hur jäkla glad o tacksam jag e för allt just nu! Jag är sååå glad för hur mitt liv ser ut just nu o kan inte göra mer än att älska det o njuta för fullt! Kan inte förstå hur mycket jag upplevt de senaste månaderna, jag tog studenten i juni, åkte till Peace and Love med främlingar i stort sett o hade det grymt med nya vänner, i augusti lämnade jag Sverige för att spendera ett år i USA o här e jag. Vet inte varför jag plötsligt fick en sån här känsla men jag är bara så lycklig över var jag är just nu, vem jag är o vilka underbara människor jag har i mitt liv ❤

Jag har de bästa vännerna där hemma i Sverige som även om jag inte snackar med dem så ofta som när jag var hemma vilket är förståeligt så vet jag att jag kommer ha dem kvar när jag kommer hem!

Från min avskedsmiddag:

Jag har min bästa familj där hemma i Sverige som jag verkligen älskar! Helt ofattbart att ja varit ifrån dem så länge.. Jag är så otroligt tacksam för mina föräldrar, om jag ser tillbaka de senaste året hur mycket de har gjort för mig o min syster; Holland förra sommaren, Rom förra hösten, Paris i våras, alltid varit där och hjälpte mig med allt inför mitt år i USA ❤

Jag kunde inte fått en bättre värdfamilj än vad jag har här nu. När jag först hörde om dem tänkte jag bara ”njaa, en bebis o i Virginia..” Men efter första skype-samtalet visste jag att dem var rätt och min magkänsla hade inte fel!

Sist men inte minst har jag fått de två bästa vännerna i det stora landet. Mina svenska systrar här som jag har så otroligt roligt med! Så sjukt att jag bara känt dem i lite mer än 2 månader men känns som vi varit vänner hela livet!

Det har redan gått 2,5 månad o jag kan inte förstå hur tiden har gått så snabbt och med allt jag fått uppleva redan!!

– New York
– Washington D.C
– 2 football-games
– 2 polo matcher
– Ex-antal collegeparties på #1 partyschool i landet!
– Lärt mig wake surfing, wakeboarding and went tubing vid lake houset
– Hike med världens finaste utsikt!
– Sprungit The Color Run, ett 5km lopp!

Säkert massa som jag har glömt bort att nämna..

Inte nog med det, på fredag åker jag o Frida till Kanada, til Toronto!! Heeelt sjukt!! 😀 En helg i Toronto med lite shopping, sightseeing o festande 😉

Ännu mer, nästa helg åker jag upp till New York, redan på torsdagen, så får spendera den med Josefine o på fredagen börjar weekendclassen med henne på Long Island University, med kursen History on American Sports. Åker hem på måndagen så stannar där en dag extra, hos Josefine 😀

Just nu är jag bara så fullkomligt lycklig! Antar att jag bara ville dela med mig av min lycka.. 🙂

