Den här dagen känns som den flög förbi. De första 6 timmarna känns alltid som de går jättesnabbt! Skönt det jue 😉

James har varit bra idag annars, blev lite fussy nu på eftermiddagen men jag sjöng lite o tillslut blev han lite lugnare. Har skypat med både Cornelia, syrran o mina föräldrar idag!

Plus jag la nyligen på telefonen efter att ha pratat medd Amtrak o har nu äntligen bokat biljetter till NY när ja ska upp dit för min weekendclass om 2,5 vecka! Åker upp på torsdagen den 25:e oktober 8.52am, the class börjar på fredagen då man ska vara där vid 3pm så jag sover hos Josefine första natten o sen delr vi rum på skolan. Söndagen är weekendclass över men det gick inga tåg så jag sover hos Josefine söndag till måndag o 12.35pm går mitt tåg hem på måndagen 29:e oktober. Ska bli sjukt kul me den här weekendclass, history on american sports plus att det är sagt vi ska få gå på någon match i någon sport den helgen. Kan ju inte bli roligare, plus att jag får träffa Josefine! 😀

Hade tänkt springa idag eftersom jag inte sprang igår, får fan ångest nästan.. :S Men känner att jag hinner inte. Middagen är vid 6pm då en av grannarna kommer över. Sen vid typ 7-7.30 börjar det bli mörkt. Kan inte springa i mörker för amerikaner är sämst på vägbelysning, haha! Plus jag kan inte springa direkt efter maten heller.. Kaos blir det xD Får ta o springa rejält på torsdag o fredag för imorrn skulle jag o Jen nog på en hike när hon kommit hem, trevligt!

På fredag blir det att hyra film med Jen, lördag blir det upp tidigt o åka till Pam o Werner, Chris’ föräldrar med Jen för frukost där. Jen jobbar on call i helgen så hon måste va tillgänglig om hon skulle behöva åka in till jobbet därav åker vi till Pam o Werner så dem kan ta hand om James i det fallet. Efter frukost skulle jag o Jen nog åka på en ”craft-festival” tror det e massa handgjort eller saker för att göra handgjorda saker själv, vet inte.. xD Ska bli kul i alla fall! Sen vid 1pm kommer jag nog åka till Frida för sen bär det av mot C’ville för UVA har homecoming-game!! Awesome!! Den är nästan helt utsåld men vi hann får biljetter! För 31 dollar, spelar ingen roll var platserna är för vi går bara till student-section ändå, mycket roligare där 😉 På grund av homecoming-game så kommer det va änu mer festande i stort sett så ni kan ju gissa vad vi kommer göra på kvällen 😉 På söndag får vi se vad som händer, beror lite på vädret.. 🙂

Jäklar vilket långt inlägg det blev, haha! Aja, nu vet ni mina planer för den kommande veckan! 🙂

