Hej på er!

Hemma igen. Kom hem för sådär 1-2 timmar sedan o just nu är jag ensam hemma men Jen kommer nog någon gång nu på eftermiddagen.

Helgen har varit riktigt rolig!! Trots att en heeel del students är borta för att det är fallbreak så har det ändå varit riktigt kul!

I fredags blev det off till Samir, pregame med han o massa med-students (pluggar till att bli olika sorters läkare), alltid kul! Sen drog vi ut runt 11.30pm. Hade en jäkligt rolig kväll men allt folk o träffa som vanligt massa nya!

Lördagen, åkte hem till Paulina’s place på förmiddagen o sov lite till. Man gick ju o la sig gaaanska så sent 😉 Sov några timmarsom vanligt hihi fast innan dess flippade vi som vanligt, speciellt Frida o jag xD

Paulinas hostfamiljs hundar, så jäkla söta!! Men jobbiga också xD

Gjorde oss sen iordning senare o det blev pregame med några nya vi träffat. Sen blev det att en av killarna hade någon kontakt så vi åkte till en fest i downtown C’ville till en penthouse-lägenhet, du behövde till o med en kod för att åka hissen! Utsikten där var över C’ville. Så sjukt ballt att ha varit på en sån fest, lägenheten var tydligen värd en heeel del o i den byggnaden bor typ domare o advokater o sånt tror ja, hehe. Det var ballt, dock var folk typ 25+ där så vi drog tillbaka till UVA mot The Corner. Hade ännu en toppenkväll! Som vanlig avslutades det med pizza på  Christian’s pizza sent in i natten 😉

Träffade en britt! Haha:

Dickson, en av våra svenska killar här kom oxå förbi pizzastället! 😀

Roliga är att Samir har alltid kamera med ut o fotar, fattar inte hur han inte tappar bort den! Han gör det lite för att komma ihåg kvällarna, haha, han dricker så mycket xD

Söndagen, igår alltså haha, sov vi några timmar hos Paulina o sen åkte vi för att hänga med killarna vi åkt till penthouse-festen med. Kollade lite football på tv:n, spela lite Wii o sen åkte jag o Frida hem till Frida o Paulina hem till sig. Jag jobbade inte idag så jag sov över hos Frida. Hennes barn går ju i skolan så hon behövde bara upp o jobba 2 timmar på morgonen så hon gick o la sig sen igen o sen sov vi till 11am idag, sååå skönt att sova ut! Fast trött är man fortfarande haha. Vi gjorde kladdkaka till frukost o skypade lite kort med mina föräldrar 🙂 Vid cirka 1pm åkte jag hemåt.

Städade mitt badrum här hemma, drog en runda till Target, köpte ett par boots, en stickad tröja o en långärmad träningströja som jag kan springa i nu när det blir kallare. Efter det var det Kroger’s för jag skulle handla lite åt Jen plus idag skulle jag laga middag. Blev inte helt lyckat med middagen men helt okej 😛

Nu ska jag ta o kolla på första avsnittet av Jersey Shore sista säsongen, hade jue premiär förra veckan!! 😀

