Don’t worry.. Känner att mitt bloggande går nedför.. xD Jag lever i alla fall o allt e perfa! Känns som veckan bara flyger förbi! Imorrn är det torsdag herregud, i helgen blir det nog football-game o partey 😉

Dagen har i alla fall flytit på bra, tog en springrunda som vanligt när Jen kom hem o jag slutade. Skönt men svetten ran av idag för det var mer fuktigt än vanligt! Det är något  med att man springer här också, känns som alla stirrar på en, antingen är det inte vanligt att någon springer här (har inte sett någon annan springa haha), eller så springer ja roligt ELLER mitt blonda hår som brukar dra uppmärksamhet tillsammans med Pau o Frida när vi festar haha 😛

Ska i alla fall hoppa i sängen! Ni får en låt som spelas en heeel del på radion här vet inte hur det e där hemma om den spelas? 🙂

Åh vet ni vad som är helt underbart också?! (sarkasm) Min iPod stopped working completely idag! Stendöd!! Jävla skit säger jag bara, har gjort det innan o fick lämna in den o allt men nu är ja på andra sidan atlanten PLUS garantin har gått ut. Men jag har världens bästa föräldrar som ger mig en för tidig julklapp, pengar så jag kan köpa en ny!! 😀 Den senaste generationen av iPod Nano 16gb som har touchskärm istället, ska komma ut nu i oktober så får väl hoppas 😉 Den är dessutom cirka 500spänn billigare än om man skulle köpa den i Sverige, hihi. TACK MAMSI O PAPSI!! ❤

Nu måste ja sova, natti!

