Ska snart bege mig på mitt första au pair-meeting som dem har varje månad. Ska bli kul o träffa lite nya au pairer!

Har även glömt att berätta detta tror jag, i fredags rullade James över för första gången!! Jag blev helt överlycklig, haha. Han gjorde det två gånger till o med! När Jen var hemma på kvällen försökte vi se om han kunde öra det igen men då var han inte på humör. Igår när jag var iväg så berättade Jen sen att han hade rullat över igen, från mage till rygg då. Han gjorde det på kvällen, sååå kul! Det kommer va så himla kul att få va med under hans första år när han utvecklas så mycket 😀

Igår var vi på middag hos några vänner till Jen, spelade ett spel som hette Rummikub tror ja, mycket tänkande men kul!

Idag kommer Frida o Paulina hem från Cancun också, ja längtar tills jafår se dem igen, har jue saknat dem!!

