Sitter just nu och tar det lite lugnt i vardagsrummet med Scotty haha, väntar på att tvätten ska bli klar. Gav James flaskan tidigare, han tar en nap just nu och jag har hunnit desinfektera möblerna i hans rum o slängt in en tvätt 🙂

Kan verkligen inte fatta att jag varit här i USA i 1,5 månad nästan, så sjukt vad tiden har gått snabbt och vad jag har hunnit med!:

– New York City och New Jersey med ”skolan”
– Washington D.C
– 2 polomatcher
– Lake houset  i flera omgångar, lärt mig att wake surfa o wake boarda
– Sprungit ett 5km lopp
– Flera collegefester
– Shopping
– Gått på en hike
– Sett en amerikansk fotbollsmatch

Det är bara några få grejer som har varit sjukt kul att uppleva!

Imorrn börjar allvaret dock då Jen goes back to work! Kommer va själv med James i 10 timmar om dagen utom en dp jag bara jobbar halvdag eftersom vi bara får jobba 45 timmar. Tror ändå det kommer gå bra, I’ve been prepared! ;D

