Okej, till de senaste dagarna då.. Ledsen att jag inte bloggat men har som sagt inte haft något internet, man har fått lite blogg o facebook abstinens, haha! Har ock haft några underbara dagar!! Vi lämnade huset i onsdags som sagt efter att ha varit hemma i sådär 2 timmar. Så på 8 dagar har vi varit hemma i 2 timmar xD Jag tog allergimedicin som gör att man blir lite trött så jag sov hela vägen upp till Lake houset, satt där bak först med James för han var inte nöjd o skrek men vi somnade båda i stort sett samtidigt 😉 Kom fram till huset o gick o la oss ganska så tidigt, dock började jag läsa min bok som jag köpt i D.C ”Beautiful disaster” av Jamie McGuire, sjuuuuktt bra bok om man gillar love drama 😉

Läste ut boken på 400 sidor på 2 dagar!! 😀

I alla fall, på torsdagen låg Jen o jag ute o solade hela dagen, underbart!! Så annorlunda att man kan ligga ute o steka i mitten av september, i love it 😉 Jag o Jen åkte ut på jet ski också, första gången för mig, grymt! 😀 På kvällen kom Jen’s föräldrar Rick o Laura, de hade tagit ledigt från jobb på fredagen o vi gick ut o åt.

På fredagen åkte jag ut med Jen’s föräldrar o wake boarda, Jag älskar wake boarding!! 😀 Jag kom dessutom upp o stannade uppe nu 😉 Gick faktiskt riktigt bra! Laura did some water skiing och wake boarding 😛 Vi chillade lite i huset och runt 6pm kom Jen’s kusin Nicki, hennes man Josh och deras urgulliga son, Braden. Nicki skulle springa The Color Run med oss och dem bor i South Carolina tror jag..? Så dem kom upp till oss och åkte hem innan idag. När dem hade kommit tog vi en runda med båten och jag wake boarda igen och Jen wake surfa 😉 Därefter var det middag och sen läggdags. Gick upp runt 5.45am för det var dags för vårt race!! Alla andra stannade kvar hemma för Braden var lite sjuk, de skulle egentligen följt med. Vi körde från huset 6.30 am o det tog cirka 1,5 timme till Richmond där vi skulle springa. Checkade in o fick våra paket som var en tröja, ett pannband, en ”tatuering” och ett paket med pulverfärg och sen var det bara att vänta tills det skulle börja 9.30am, mötte upp de andra av Jen’s kompisar som var i vårt running team. Det var värsta festen igång nästan, folk dansade vid scenen där dem hade typ en DJ som spela grym musik! Det var hela 8 000 människor som sprang detta lopp i Richmond!

Det tog ett tag tills vi kom iväg för dem släppte iväg folk i stora grupper så alla började inte springa samtidigt. När vi väl kom iväg var det bara att springa! Jag började få håll ganska snabbt så ja tänkte bara ”CRAP!!” haha. Men det gick över. Snart kom första färgen efter 1km och det var färg vid varje kilometer. Enda gångerna vi gick var i uppförbackarna. Ganska stolt att jag sprang så mycket! Var sjuuukt kul! Vid varje färg hade dem dunkande musik 😀 Blev så glad för vid sista färgen hade dem Sebastian & Alesso Ingrosso’s låt Calling out, proud swede! 😉

När vi kom i mål var vi dränkta i färg och slängde även på våra egna paket så vi fick ännu mer färg haha. Gick till photo station där jag, Jen o Nicki tog några bilder. var med i ”festen” som höll igång vid scenen där dem dunka musik. Så ballt, för dem kastade ut färgpaket och sen räknade dem ner, då kastar alla upp färg samtidigt i luften och det blir värsta färgmoln över hela klungan av människor. AWESOME! 😀

Mitt första lopp och det var nog det bästa jag kunde gjort som första!!

Mitt hår var såå grönt och hade färg exakt överallt och fick skrubba som fan för att få bort allt men det vår riktigt roligt!! Vi stannade till vid en mack på vägen hem för att vi alla behövde verkligen gå på toa xD Man fick väl en hel del blickar om man säger så 😉

När vi kom tillbaka duschade vi och åkte till Tim’s, en restaurang nära och åt lunch. De hade haft massa tävlingar innan under dagen och skulle ha en bikini-tävling senare som Rick, Jen’s pappa tyckte jag skulle va med i xD NEJ! hahaha!

Vi åkte tillbaka till huset senare o chillade i stort sett bara. Åt middag senare på kvällen och sen var det läggdags. Idag åt i väldigt god frukost, våfflor med frukt till. Nicki, Josh o Braden åkte hem senare och efter det åkte jag, Laura o Rick ut med båten, wake boarda igen hihi 😉 Dock gjorde jag STORT faceplant idag xD Trillade framlänges o slog i ansiktet kraftigt, ont som in i gjorde det! Fick ta några sekunder o återhämta mig innan jag åkte igen. Men en gång räcker, förhoppningsvis gör ja inte det igen 😉 Mitt ansikte var helt rött i början o det värkte, usch 😛

Kan säga att jag har fått riktigt bra träning de senaste dagarna! Varit ute o wake boardat i 3 omgångar och sprungit ett 5km lopp! Min kropp är så himla öm överallt xD Sjukt bra träning med wake boarding, käner hur man flåsar efter att ha åkt ja vet inte hur länge, länge i alla fall och musklerna i underarmarna plus benen var helt skakiga också!

