Ett sista kort inlägg för dagen innan jag hoppar i sängen..

Har köpt ett antal böcker idag, känner verkligen för att läsa nu hehe! Imorrn blir det upp tidigt, börjar jobba 8am men slutar redan 3pm imorrn o på tisdag börjar ja inte jobba förrän 5pm till någon gång på kvällen.. Har halvdagar de två dagarna för på onsdag börjar allvaret, Jen börjar jobba och jag kommer ha 10-timmars pass. Få se hur det går 😉

Måste dessutom bara få sagt hur mycket jag älskar min värdfamilj! Jen är jättehärlig och lilla James är jue bara för söt. Laura, Jen’s mamma sa under de här dagarna hur glad hon e att jag kommit in i familjen så bra och det har jag verkligen. Känns så himla bra och hela familjen är så lätt att snacka o ha kul med. det här är verkligen en av de bästa sakerna jag gjort 😀

Plus en låt till er som jag hört ex antal gånger på radion här, ingen ny låt dock. Typ 1-2 år gammal. men riktigt najs låt! 😀 Ellie Goulding med låten ”Lights”.

Gonatt på er! Ja kommer sova gott nu när ja e tillbaka i min egen säng 😉

