Glömde jue helt bort att berätta omm polomatchen igår!

Jennifer, grannen, följde med. Gillar henne verkligen! Vi kom dit när dem höll på att värma upp o nästan startade matchen. Fick en plats vid änden av planen men det var bra platser, nära hästarna också hehe 😛 Fick upp vårt lilla ”tak” tillslut och det var skönt att bara sitta o koppla av 😀 Hade massa snacks och det var inte för varmt ute, awesome! Vi märkte inte ens när matchen var över, trodde bara det var paus, så mycket koll har vi haha xD

 

Det var från polomatchen igår! Tyvärr måste jag göra er besvikna att det blir inget inlägg om DC idag. Får bli ett långt inlägg imorrn istället. Saken är att jag känner att jag håller på att få en förkylning, jävla skit.. De senaste gångerna jag haft fökylning har det varit förjävligt också. Så har tagit tablett o sak gå o lägga mig så ja får sömn! Natti natti!

 

