Framme! Vi bor hos Jen’s föräldrar som bor utanför DC. Jen’s syrra bor också här, Steph. Vi kom fram runt 8pm o lite efter det kom Steph, hennes kille Billy och deras föräldrar Laura och Rick.

Vi åt middag, spagetti o köttbullar och sallad. Mycket prat blev det. Jen försöker få mig att bli en killes dejt till bröllop för jag har sagt till henne att jag aldrig varit på bröllop o hade gärna gått på ett. Det är Billy’s tvillingbror som gifter sig o det är deras kusin som inte har någon dejt till bröllopet. Vi bara skrattar o Jen skickade en bild på mig till honom, hahah! Han vet inte vem Jen e så tror inte han svarar xD

Försökte planera lite dagarna här också. Jen frågade Rick om lite kontanter så länge för hon inte hade några, då gav han både Jen, Steph OCH mig pengar! Hur snällt e inte det, känner mig ännu mer som en i familjen då. Känns som ens mormor o morfar, hehe 🙂

Billy skulle nog också fixa biljetter till oss för en baseboll-match, förmodligen September 22nd! Yeey, vill jue jättegärna se en match så Jen har frågat Steph om det så nu blir det kanske fixat 😀

Men nu ska jag hoppa i sängen, ganska tidig morgon imorrn! Natti!

