Etiketter

, , , , ,

Söndagen var här då. Då gick vi upp ganska tidigt, käkade på Bodo’s bagels, SÅÅ GOTT! Körde sedan vidare mot Lake houset, Paulina o Frida hade ledigt så dem kunde följa med 😀 När vi kom dit satte vi på våra bikinis ganska snabbt, åkte ut med båten o jag o Frida went tubing 😀 Paulina har skrapat upp sina knän så hon hoppade över det :/ Det var i alla fall sjukt kul, åkte på varsin samtidigt o då o då stötte man ihop!

Sen åkte vi tillbaka, hämtade wake surf brädan, Jen åkte med o henne kompis Andrew som kom på besök också. Han hade en speciell kamera o filmade oss allihopa, så han la till mig på facebook så han kan skicka det till mig sen 😀 Jag kom i alla fall upp o stannade upp den här gången, Frida också, sjukt najs!

Team Sweden lagade svensk middag till alla på kvällen 😉 Köttbullar made from scratch, potatismos, gräddsås, lingsonsylt o rivna morötter, MUMS!! De andra gillade också den svenska maten som dem inte testat innan. Senare kom Jen’s syrra också som jag inte träffat än, Stephanie. Kul att ha träffat henne också 🙂

Idag var det Labor Day här, vilket innebär att alla är lediga från jobb o skola. Jen sa att det e mer en högtid som man bara har för att va ledig osv. Låter som en del av våra högtider tycker jag? haha 😛 Jag fick ta hand om James från 7am i alla fall för Jen skulle ut med båten. När hon kom tillbaka sov jag en kvart till o sen var det frukost! Sen var det vår tur att åka ut, men bara jag o Frida, Paulina stannade kvar. Det var jag, Frida, Stephanie, Rick (Jen’s pappa) och Laura (Jen’s mamma) tror jag. Vi wake surfade ett braa tag, Steph wake boarda o sen åkte vi tillbaka för att hämta Lauras wake board så jag o Frida fick testa på det också. Svåårt var i början men tillslut kom jag upp! Blev att vi var ute sådär 2-3 timmar, tiden bara flög iväg!

Käkade middag vid 4pm, riktigt amerikanskt, BBQ!

Jag passade James lite själv senare igen och vid 8pm körde jag, Jen o James hem igen.