Lill-lördagen är redan här, haha. Inte för att det har så mycket betydelse här xD Idag är det en hel ärenden som jag måste göra. Måste fixa nyckel, låna biblioteksböcker, bestämma svenska böcker som Jen ska beställa till James, kolla på en film om ett barns första månader, klippa James tånaglar, ge James lite ”tummy-time”, byta två lådor i James’ byrå, säkert något mer också xD Har det uppskrivet i köket!

Busy busy, men på ett sätt är det skönt att ha massa att göra också tycker jag 🙂 SKa försöka göra det mesta när Jen är borta för hon har mamma-klass idag i Harrisonburg så e borta minst 2 timmar tror jag..?

Jag har hunnit med att springa imorse också, var jobbigt att komma ur sängen halv nio på morgonen xD Får nog börja gå upp tidigt så jag kommer in i det tills Jen börjar jobba. Tog i alla fall 5 varv och sprang väl mellan 3-4 av dem, såå dåligt! Börjar bli lite bättre i alla fall! Det var så himla varmt också o klockan var knappt 9am. Kändes som mitt på dagen i Sverige nästan..

Nu kommer nog Jen upp snart så då blir det frukost!

