Tisdag dåja!

Mycket som händer i huset idag. Massa städning o undanplockning o Jen har massa ärenden hon ska göra medan jag ska ta hand om James. Jag har städat mitt badrum, jag menar verkligen städat som attskrubba badkaret och så vidare xD Har slängt in en stor tvätt med James kläder. Ska nog tvätta lite själv senare.

Det är väl egentligen allt för det här lilla inlägget. Just det, ikväll är det Starbucks-meeting. Jag ska sticka lite tidigare för Frida har cluster-meeting innan med alla au pairer i hennes grupp så hon är där redan sju. Ska även försöka köra till Walmart innan o köpa kanske både en kalender och en sorts ”dagbok”, tänkte att det kan va lite kul att försöka ha en o skriva under mitt år för det är ju en del saker man kanske inte skriver ut på bloggen som är lite för personligt 😉 Måste tanka bilen också! Mycket att göra xD

