Asså fyfan..

När jag körde in mot Starbucks inne i C’ville så står det en polis vid sidan o jag antar  bara att han har stannat någon så jag kör bara förbi o kollar inte så noga men ser att polisen kollar på mig. Jag kör vidare o när jag kör av motorvägen ser jag att polisen kommer med blåljus efter o ja bara tänkte ”shiiit, vad har jag gjort?!!” Visste inte om jag borde stana vid vägkanten vid avfarten eller vad men tillslut gjorde jag det. Jag väntade tills polisen kom o ja va så jäkla nervös xD Tydligen var det någon som hade bytt däck o han hade pekat o man måste enligt lag byta till andra filen o om man inte kan så sakta ner. Det hade inte jag sett.. Jag sa att jag var ny, från Sverige och visade både mitt svenska körkort och internationella plus registrering för bilen. Polisen gick tillbaka till sin bil o kollade. Efter ett tag kom han tillbaka och för att jag inte visste och var ny så slapp jag undan den här gången, thank god!! fy om jag hade fått böter! Han frågade sen var jag gjorde i USA o jag sa att jag var här som au pair o det blev han typ nyfiken xD Han hjälpte mig komma iväg säkert så att ingen bil kom snabbt på avfarten o jag körde vidare!

Första gången jag nånsin blir stoppad av en polis o det blir i USA efter 3 veckor, haha..

När jag väl kom till Starbucks så hade Frida sitt cluster-meeting så jag satt ner där med dem och sen gick Frida o jag till Donken för vi var båda hungriga xD Har alltid lika kul, garvar åt allt vi hittat på på den korta stunden vi träffats!

Ska ta o skriva i min nya ”dagbok” som jag köpte på Walmart, såå fin den e! Ha en bra natt där hemma! 😉

