Lördagen är här dåja!

Igår åkte Chris, min värdpappa iväg. Jen o James åkte med honom till flygplatsen o sa hejdå tidigt imorse men jag sa hejdå till honom igår. Tyckte dem kunde få säga hejdå själva till honom 🙂 Jen har nu precis åkt iväg för att träffa sina föräldrar vid Lake houset idag eftersom jag ska träffa Frida o Paulina 🙂

Jag har hunnit med en springtur idag också, gick lite bättre än sist jag sprang i alla fall! Måste försöka springa varje dag nu nästan om jag ska klara 5km xD Wish me luck! haha 😉

Nu blir det lite dunka musik här eftersom jag är själv här ett tag. Har inte kunnat dunka riktigt på lääänge!! Duschen, lite lunch o sen bär det nog av för att träffa tjejerna. Känns konstigt nu när jagkan köra själv, tännka sig att jag kör själv här i det stora landet 😀

 

