Kom precis hem, klockan är nästan 10pm här. Jag har varit o ätit middag med Anna, en tysk au pair som bor cirka 20 minuter bort från mig. Riktigt trevlig tjej o hon komsjälv hit för cirka 5-6 veckor sen! Vi åt på Panera Bread, jag åt en smarrig sallad med kyckling, sallad o massa frukt 😀 Det blev även lite smått shopping, idag var dessutom lönedag så passade på lite, hihi 😉 Så jag köpte ett par sjuuukt najs skor o en parfym av Taylor Swift 😀

Inte bästa bilden på skorna men den får duga 😉

Har i alla fall haft en bra dag! Jobbade inte något idag direkt, chillade bara med min familj 😉 Ska ta det lugnt framför tv:n ett tag. Resten av huset sover, eller tja, inte Chris. Han skulle nog komma upp sen igen för han kom upp när jag kom hem. Han tyckte mina skor var snygga, jag blev dessutom längre än honom. Lite kul, han sa ”I have to look up at you in those shoes” haha xD

Imorrn blir det party party med UVA-people! Hel gata med faternitys som har fest, we like! 😉

 

