Vilken härlig dag det har varit. Glömde nog nämna innan också att jag var ute o sprang idag men lite pinsamt var det, sprang sådär 1 mile vlket är cirka 1,6km o ja va död efter det, haha! xD Måste komma igång med det i alla fall inför mitt lopp!

Back to today, vi körde runt 11 tror jag mot Harrisonburg. Stannade till vid Jack Browns för lunch. Dem har i stort sett olika hamburgare. Typ som en pub ungefär. Seriöst, det var nog en av de godaste hamburgarna jag haft!! Bara ost o bacon, simpelt men så jäkla gott! Kära familj där hemma, dit ska jag ta er när ni kommer hit! Plus Jen o Chris sa att bartendern/servitören kollade in mig, hihi 😉 dem hade även 2 skyltar på svenska där inne! Tönten som jag är så var jag jue tvungen att ta bild med skyltarna 😉

Sen när vi skulle gå så gick jag till toaletten o när ja kom tillbaka sa Chris ”okay lets take your picture”, ja bara ”ehh, vi har redan tagit dem med skyltarna” tänkte ja o han bara ”with the bartender” då sa ja ”noo”, pinsamt jue tyckte ja haha! Men då hade bartendern kommit upp bakom mig o precis efter ja sa ”noo” så sa han ”yeah!” haha xD Så det blev en bild med bartendern!:P Ja ser hemskt ut, men aja.. xD

 

På tal om något helt annat också, vet ni vad som e sååå skönt här? Det blåser knappt!! Små vindpustar kanske men de e verkligen inte mycket o de e så underbart när man e van vid den jäkla vinden hemma i Skåne xD

