Jag o min värdpappa var iväg nyligen för att vi skulle lämna tillbaka några filmer på biblioteket och tanka bilen. Så ja körde jue eftersom jag måst elära mig vägarna här o allt o min värdpappa njuter av att han kan sitta bredvid bara 😉 Vid bensinstationen ska vi då tanka o först funkar inte kortet o min värdpappa står o trycker på ”1” flera gånger istället för ”yes” haha xD Vi drar kortet från varandra för att testa nästan men tillslut ger vi upp o kör vidare. Då kommer vi på att vi har glömt filmerna som vi skulle lämna, anledningen till att vi körde. Helt borta båda två! Så vi kör till en annan bensinstation o tankar o körde hem. Får bli att lämna dem imorrn! Ska även in till C’ville (Charlottesville) imorrn. Kommer faktiskt inte riktigt ihåg varför vi ska in dit, får la se imorrn 😉

Nu blir det lite chill framför tv:n o sen sängen, hoppas ni sussar gott där hemma 😉

