Då har vi varit iväg och fixat mitt Social Security number! Ska komma på posten inom några arbetsdagar vilket förmodligen innebär några veckor. Gick ändå rätt snabbt och smidigt. Hade allt jag behövde med mig, tjejen som ordnade det var väldigt trevlig. Skönt när jag får det för då kan jag öppna bankkonto och få min lön där istället för att få allt kontant, så det ska bli gött 🙂

Lite roligt var att när jag satt och väntade på min tur så kom en man in och han satte sig snett bakom mig. Då kommenterade han mina skor, mina vita converse. Sa att han inte sett dem på lääänge. Det var svårt att höra vad han hade, först med söderdialekten plus han mumlade helt xD Men lite kul för hemma i Sverige e det jue fortfarande jättevanligt med dem och nästan alla har ett par. Samma när vi var på festen i lördags, både Frida, Paulina o jag hade converse på oss och folk kommentera det för det är inte så vanligt att man har det på fest eller till vardags också kanske. Weird 😉 Men jag kommer i alla fall köpa mig ett ex antal converse under min tid här eftersom dem är så sjukt mycket billigare här!

Ett par sånna här I have to get!! 😉

