Herregud vilken helg!!

Igår chillade jag då under dagen, satt o kollade när min värdpappa bytte lampa på bilen o snackade en hel del med honom. Rätt kul att lyssna när han svär hela tiden, hahah xD

Lite innan fyra körde vi hemifrån och då släppte mina värdföräldrar av mig vid Target där jag mötte upp Paulina o Frida! Vi småhandlade lite, hårfärg, hårspray o en liten festväska blev det för mig. Käkade sushi (första gången för mig), men min var INTE god, Fridas var godare men inte jättegod. Vänjer mig kanske sen 😉 Därefter blev det Sweet Frog och äntligen fick jag min Frozen yoghurt!! Det var smarrigt, massa smaker på  ”glassen o massa tillbehör som frukter och olika choklad osv.

Sen bar det av mot Fridas place. Färgade både min o hennes utväxt, blev nästan lite silvrigt på vissa ställen men de får man va beredd på när man färgar det själv haha 😉 Så Paulina vågade inte göra det. Tycker ändå håret ser bra ut nu, både på mig o Frida. Vi gjorde oss iordning och sen bar det av mot UVA (University of Virginia) området och där var det fest med ett gäng college people som väntade haha 😀 Säger bara att det var en riktigt galen o rolig kväll!!

Några få bilder som jag kan lägga upp har ja haha 😉

 

Kan bara säga att just nu så har jag verkligen THE TIME OF MY LIFE!! Känner bara att jag e såå glad att jag gör detta och kan fortfarande knappt fatta att jag är i USA och alla nära o kära e hemma i Sverige 😀

