Har nästan redan blivit dålig på att blogga usch.. Haha 😛

Igår va ja på Kings Dominion i alla fall o de va sjuukt kul! Var där med Frida, hennes värdbarn o värdpappa. Riktigt roliga 😀 Ex antal berg-och-dalbanor fanns det!! Jag vann till o med ett gosedjur på att sätta så många treor på 40 sekunder o de va en riktig basketplan men bara den delen med trepoängslinje. Först visste ja inte om ja skulle klara det för har inte tränat basket något sen maj typ 😮 Jag såg några killar göra det o innan mig var det en kille som sköt, han satte bara en 😉 Så ja bara ”ähh ja gör det, skitsamma!”. Folk stod ju o titta o första skottet blev airball men sen satta ja ändå 4st tror ja. Så jäkla gött o Frida o hennes värdfamilj skrek typ haha! Kände verkligen hur ja sakna basket där, att bara skjuta lite e så härligt 😀 Kändes bra att få bättre än killen innan mig i alla fall hihi 😉

Bild på mig o Frida 😛

image

Idag blir det chill här hemma, ska lära mig byta däck xD ikväll blir det till att träffa Frida igen o även Paulina. Ska färga varandras utväxt också, det behövs på mig!! Ttyl 😉

