Idag har varit en lugn morgon. James var tydligen dålig på att sova inatt o vaknade varje timme men nu på dagen har han varit bättre, väldigt glad idag.

Fick chocolate chip pancakes till frukost, mums på det! Precis när frukosten var klar så kom Shelley, min area director förbi. De brukar komma på ett besök inom de 2 första veckorna. Hon verkar väldigt trevlig och berättade lite om sånt jag behöver veta, om kurser och skatt osv. Fick även en burk med godis, haha plus hon berömde min engelska, tyckte den va bra så det känns jue bra 😀

Nu väntar ja på att Frida ska komma o hämta mig för jag ska med henne och hennes värdbarn till Kings Dominion, ett stort nöjesfält cirka 1-1,5 timme bort så de ska bli kul att träffa henne igen och få komma dit 😀 Paulina skulle följt med men hon hade lovat sina barn playdates så hon kunde inte tråkigt nog 😦 Tar inte med min kamera så blir kanske inga bilder, vill inte riskera att bli av med den när man åker en av attraktionerna 😛

