Okej så klockan är lite över tolv här o ja har precis tagit en dusch o ätit frukost 😛

Vill ni höra något roligt o dumt av mig? xD Imorse när jag vaknade så satte jag igng datan och kort efter skypade jag med mina föräldrar. Jag tog med dem ut på uteplatsen/trädäcket för att visa baksidan. Korkad som jag e så ändrar jag inte låset o när dörren stängs e dörren låst. Jag har helt enkelt blivit utelåst! Och dörrarna på framsidan är i stort sett alltid låsta så  inte lönt att klättra över staketet runt baksidan och gå till framsidan för det skulle inte hjälpa.. Och Jen låg o sov när jag gick ut så visste inte när hon skulle vakna och Chris va på jobbet. Så jag fick ligga o sola lite i stekande sol i sådär en halvtimme o sen kom Jen! Hahaha, dumma mej xD

Idag blir det lite ärende med Jen. Ska fixa en nyckel till huset till mig, till biblioteket o fixa bibliotekskort, till återvinningscentret och slänga en del och kanske mer, vet inte riktigt.

Blir även den kursen ikväll som jag o Jen ska gå på, inför dem som ska få barn egentligen, så där kommer vi med ett barn haha 🙂

