Idag har det blivit lite shopping för min del och agit hand om James lite på egen hand. dagen började med en god frukost som de flesta dagarna här, ägg o bacon o toast idag 😉

Sen gjorde Jen sig iordning och körde iväg för att handla och Chris började jobba på huset med en av hans vänner också. Så jag fick ta hand om James i sådär 1-1,5 tror jag. Gav honom flaska med bröstmjölk, bytte blöja och kläder. Sen somnade han tillslut i min famn och sov i en timme eller något, så jäkla söt e han! Älskar att ha honom i min famn redan nu och jag har varit här i en vecka hos dem.

När Jen kom hem åt vi lunch och gjorde oss iordning för att åka iväg. Jen på sin kurs och jag för min shopping. Jag inhandlade ett par trosor från Victoria’ Secret, ett måste jue 😉 Body cream och ljus med citrusdoft från Bath and Body works, två par löparbyxor typ fast i shorts, tajta och korta, skönt att springa i den här värmen och fuktigheten och sen lite smått o gott från Target. Men det är otroligt vad mycket är såååå mycket billigare än Sverige, me likey! 😀

När vi kom skypade jag med mina föräldrar, alltid kul! Dem ser på mig att jag har det himlans bra för jag bara ler hela tiden, hihi. Sen tog jag hand om James lite till när Jen städade. Han var inte på det bästa humöret men sen gick jag in på rummet, satte på lite svensk musik som Daniel Adams-Ray, Veronica Maggio och Norlie & KKV och rörde på mig en del/vaggade honom och han somnade efter ett braaa tag då han fått sina små perioder och börjat gråta/skrika. Han verkar verkligen gilla musiken och jag skulle fila och klippa hans naglar men det gick inte på hans rum för han rörde sig för mycket och vaknade till. Gick in på mitt rum med musiken, vaggade honom en HEL del och tillslut somnade han så jag kunde lägga honom på min säng, sötnosen!

 

 

