Okej så på måndagen var Chris inte kvar för han hade åkte för att jobba, så det var Jen, jag och Laura. Laura og med mig ut med båten and I went tubing 😉 Så svårt att få allt rätt på svenska, haha. Men det är helt enkelt ett stort uppblåst däck kan man säga med handtag och en botten. Så åker man på det efter båten men det gäller att man lägger vikten rätt när det svänger för annars åker man av. Men jag höll mig fast heeela tiden, lite stolt haha 😉 Det var sjukt kul, jag hade redan fått lite träningsvärk från wake surfing så gissa om jag skulle komma o få ännu mer träningsvärk efter ”tubing”, vet inte om ja stavar det rätt xD Det var i alla fall svinkul och Laura sa att hon körde inte så jag fick det lätt. Det skumpade och svängde hit o dit! När vi kom tillbaka, fick jag hjälpa till att få in båten rätt o allt, inte det lättaste kan jag säga! Väl framme så chillade vi inne i huset.

Jag o Jen gick på en promenad senare, vi gick även ner till sjön på eftermiddagen för ”paddle boarding”. Det är ungefär som en stoor surfingbräda som man står på och har en paddel och paddlar sig fram. Jag o Jen hade varsin och paddlade runt där, bra träning där också 😉 När vi kom till en ny ”cove”, där det går in lite smalare där flera har små bryggor, svårt att förklara xD Men då såg vi en kossa, men bara rumpan haha. Jen berättade att en av tjurarna en bit bort brukar gå ner i vattnet och vandra runt lite, har till och med gått in på folks tomtar. Vi var inte säkra på om det var en kossa eller tjur så vi tänkte att det var nog säkrast om vi vände haha 😛 Jag trillade inte en enda gång på den heller, *stolt*. Fast jag var nära några gånger, men lyckades rädda mig själv! Det var ungefär vad som hände den dagen, Laura åkte även hem den kvällen och Chris kom tillbaka runt åtta på kvällen.

Kan även berätta att det har börjat bli bättre med James. Han kände mig inte i början ju men han har börjat göra det nu och jag ger honom flaska med bröstmjölk varje dag som Jen har pumpat och nu går det ganska lätt att mata honom och få honom att rapa om han behöver. Jag byter blöja på honom flera gånger och tar hand om honom ibland som när Jen duschar. Det var en gång så var han rätt lugn men kunde inte riktigt hitta ett läge som han tyckte om, tillslut låg han på min ben och jag började sjunga Daniel Adams-Ray’s låt ”Gubben i lådan”. Han bara låg och tittade på mig och jag sjöng låten om o om, han tyckte verkligen om den. Jen o Chris vill jättegärna att jag pratar svenska med honom så 🙂 Så ibland när jag bytar blöja på honom och han inte riktigt vill så funkar det med den låten och han lugnar sig. Idag när jag bytte blöja på honom sjöng jag låten o busade lite med honom så han kom med det största leendet, soo adorable!! Han sov säkert i min famn i en timme idag, känns så himla bra att han kan göra det, bara låg där på mitt bröst och sov gott, när han började röra på sig o vakna till lite fock jag honom att somna om bara, det känns bra!

Tog inte några bilder direkt i måndags eller idag så blir bara några få 😛

Paddle board i bilden ovan 😉

